Uw zoekacties: Archiefcollectie

Archiefcollectie ( Bedrijfshistorie Nationale-Nederlanden )

De historische collectie van Nationale-Nederlanden bevat de archieven van diverse rechtsvoorgangers en wordt beheerd door de afdeling Bedrijfshistorie NN.

 
 
De jaarverslagen, tijdschriften en circulaires zijn inmiddels gedigitaliseerd en beschikbaar voor onderzoek. In deze collectie treft u de voorgangers van NN waaronder De Nederlanden van 1845, Nationale Levensverzekering-Bank, Eerste Rotterdamsche, Haagsche van 1805, Fatum, Nationale-Nederlanden, Vesta, Victoria, Victoria-Vesta, De Zeven Provinciën, RVS, Amfas, Hollandsche Societeit, Amstleven, Nederlandsche Lloyd, Arnhemsche Verzekeringsmaatschappij, OHRA en Delta Lloyd.

 

beacon
9  zoekresultaten
sorteren op:
 
 
 
 
Erfgoedstuk
Pagina
MiddenIn, NN, 2001-11-01; p. 5
Titel:
MiddenIn, NN
Archiefvormers:
Nationale-Nederlanden
Datum:
2001-11-01
Jaar:
2001
Pagina:
5
Is onderdeel van:
'Ik vind het heel belangrijk om meer aan de service te gaan doen en om de werkstromen beter te coördineren Met net iets meer opleiding kun je mensen onafhankelijker van anderen maken binnen hun functie. Daardoor kunnen zij hun werk beter en sneller doen. Belangrijk is echter ook je te realiseren dat je je moet beperken tot datgene wat je aankunt.’ A.L. van Alebeek, Buitendienst ‘Het is goed dat we als dienstverlener anders naar onze klant gaan kijken, namelijk naar hoe die wil worden behandeld. Ik wil als klant ook goed behandeld worden.’ Danielle van de Luitgaarden, RZO/CB ‘Wij hadden per maand al doelstellingen te halen. Met het offensief van Operational Excellence - wat van hogerop komt - zijn die doelstellingen scherper geworden, maar of ze ook haalbaar zijn? Het kennisniveau van de huidige instroom jonge, nieuwe medewerkers is laag en daarmee neemt de druk op de senior-medewerkers eerst alleen maar toe. Ik vraag mij af of zij daar voldoende voor worden beloond? Bovendien, met alleen opleiden houd je de ook die nieuwe medewerkers niet vast.’ Gamze Karaca, LA EB/LVA3/PBI ‘Het is moeilijk grip te krijgen op bedrijfsprocessen. Maar met het in kaart brengen van deze processen en het automatiseren ervan krijg je beter inzicht in de werkstromen. Bij Combinance bijvoorbeeld kun je precies zien wat de stand van zaken van een casus is en bij wie het ligt. Het is vaak wel wennen voor de medewerkers. Zij zien het nu niet direct, maar moeten er wel mee werken. Na verloop van tijd hoor ik dan toch goede geluiden. Mensen kunnen zich beter concentreren op de inhoud van hun taken, terwijl het systeem de status en de openstaande activiteiten van de case bijhoudt.’ Dennis Smit, Stafdienst IT ‘Ik vind dat de handelwijze van NN zoals die wordt voorgesteld in Operational Excellence al in je eigen manier van werken moet zijn ingebakken. Maar dat terzijde. Weinig mensen zien het nut van de manier waarop nu wordt geprobeerd de processen beter te beheersen. We zitten bij NN om de klant
Gevonden alinea's: 1