Uw zoekacties: Archiefcollectie

Archiefcollectie ( Bedrijfshistorie Nationale-Nederlanden )

De historische collectie van Nationale-Nederlanden bevat de archieven van diverse rechtsvoorgangers en wordt beheerd door de afdeling Bedrijfshistorie NN.

 
 
De jaarverslagen, tijdschriften en circulaires zijn inmiddels gedigitaliseerd en beschikbaar voor onderzoek. In deze collectie treft u de voorgangers van NN waaronder De Nederlanden van 1845, Nationale Levensverzekering-Bank, Eerste Rotterdamsche, Haagsche van 1805, Fatum, Nationale-Nederlanden, Vesta, Victoria, Victoria-Vesta, De Zeven Provinciën, RVS, Amfas, Hollandsche Societeit, Amstleven, Nederlandsche Lloyd, Arnhemsche Verzekeringsmaatschappij, OHRA en Delta Lloyd.

 

beacon
9  zoekresultaten
sorteren op:
 
 
 
 
Erfgoedstuk
Pagina
NU, 2001-03-01; p. 24
Titel:
Contactorgaan NU
Jaargang:
32
Archiefvormers:
Nationale-Nederlanden
Datum:
2001-03-01
Aflevering:
3
Jaar:
2001
Pagina:
24
Is onderdeel van:
 
 
 
 
 
Erfgoedstuk
Pagina
NU, 2001-03-01; p. 25
Titel:
Contactorgaan NU
Jaargang:
32
Archiefvormers:
Nationale-Nederlanden
Datum:
2001-03-01
Aflevering:
3
Jaar:
2001
Pagina:
25
Is onderdeel van:
Gevonden alinea's: 3
 
 
 
 
 
Erfgoedstuk
Pagina
NU, 2001-03-01; p. 26
Titel:
Contactorgaan NU
Jaargang:
32
Archiefvormers:
Nationale-Nederlanden
Datum:
2001-03-01
Aflevering:
3
Jaar:
2001
Pagina:
26
Is onderdeel van:
een project als dit niet beschouwen als een product, maar als een strategisch onderdeel van je bedrijfs-voering’, ( bedrijfsvoering’, ) weet Charles Beugelink. ‘ISO-certificering is ook bijna een noodzaak om dit te kunnen doen. Wil je het als instrument inpassen in je bestaande werkprocessen, dan moeten immers al die proces-sen ( processen ) in kaart zijn gebracht.’ Als een groot voordeel van VRG-net noemt Bindels dat zijn kantoor precies weet wie er binnenkomt. Om te beginnen krijgen de werknemers via VRG- net veel informatie en particuliere verzekeringen aangeboden. ‘Omdat wij simple risk-verzekeringen in volmacht sluiten voor een collectief, kunnen wij daarvoor ook collectieve tarieven aanbieden.’ Het is de bedoeling de dienstverlening via VRG-net nu verder uit te breiden met employee benefits en an-dere ( andere ) diensten. ‘Zo ontwikkel je je tot een financieel service centre met veel toegevoegde waarde en kan je van particuliere klanten totaalrelaties maken.’ Gemak Gemak, snelheid en betrouwbaarheid zijn de zaken waarmee de Van Rensch Groep zich via VRG-net wil onderscheiden. Ger Bindels: ‘In het begin is de prijs voor veel klanten belangrijk, maar als mensen mer-ken ( merken ) dat je het hen op veel gebieden makkelijker kan maken, zijn zij best bereid daarvoor te betalen.’ Raoul Timmermans noemt de wijze van informatie-voorziening ( informatievoorziening ) belangrijk. ‘Als je veel informatie biedt en ook openheid betracht, geeft dat de klant ver-trouwen.’ ( vertrouwen.’ ) Als pluspunten van de software voor de klant noemt
Gevonden alinea's: 2