- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Het storten van onderwaterbeton door middel van een drijvende constructie tijdens de aanleg van 2 tunnels bij Schiphol.
Technische gegevens: kleur 6x9 cm.
Aantekeningen:
1 Overzicht van het terrein met in de verte de betonpomp.
2-3 De betonpomp in actie.
4-7 overzichten van de drijvende constructie, deze constructie is noodzakelijk omdat anders de arm van de betonpomp te dicht bij het rolbaanviaduct met vertrekkende vliegtuigen zou komen.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
De stempelconstructie bij de ingang van de OV/fietstunnel, naast de zijwand van de oude Schipholtunnel te Schiphol.
Technische gegevens: kleur 6x9 cm.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
De aanleg van de ingang van de OV/fietstunnel binnen het klaringsgebied van het rolbaanviaduct te Schiphol.
Technische gegevens: kleur 6x6 cm.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Een overzicht van de autosnelweg RW4 gezien vanuit een hoog standpunt vanaf het Schipholterrein.
Technische gegevens: kleur 6x9 cm.
Aantekeningen:
Overzichten van de tunnelingang met de 2x 4-baans autosnelweg met op de voorgrond het rolbaanviaduct van Schiphol.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.