Werkbezoek van Rijkswaterstaat Corporate Dienst aan het stuw- en sluizencomplex Amerongen tijdens een themadag. In 1965 kwam het stuw- en sluizencomplex Amerongen gereed. De stuw bij Amerongen moet de waterstand tussen Driel en Amerongen op peil houden, t.b.v de verbetering van de waterhuishouding Noord-Nederland en bevaarbaarheid van de Nederrijn. Elke stuw is hier voorzien van een zogenaamde vizierschuif: een halfronde klep met een gewicht van ongeveer 200 ton. Deze schuif wordt met behulp van kabels geheven. De manier van bewegen van de schuif doet denken aan de klep voor het oogvizier van een oude ridderhelm. Om het scheepvaartverkeer door te laten is naast de stuw een sluis gebouwd: schuitlengte 260m, door een tussendeur te verdelen in een kolk van 152,5m en een kolk van 90m. De wijdte is 18m, de diepte sluisdrempel bovenkant NAP -1m, tussen- en benedendrempel -1,75m NAP.
Werkbezoek van Rijkswaterstaat Corporate Dienst aan het stuw- en sluizencomplex Amerongen tijdens een themadag. In 1965 kwam het stuw- en sluizencomplex Amerongen gereed. De stuw bij Amerongen moet de waterstand tussen Driel en Amerongen op peil houden, t.b.v de verbetering van de waterhuishouding Noord-Nederland en bevaarbaarheid van de Nederrijn. Elke stuw is hier voorzien van een zogenaamde vizierschuif: een halfronde klep met een gewicht van ongeveer 200 ton. Deze schuif wordt met behulp van kabels geheven. De manier van bewegen van de schuif doet denken aan de klep voor het oogvizier van een oude ridderhelm. Om het scheepvaartverkeer door te laten is naast de stuw een sluis gebouwd: schuitlengte 260m, door een tussendeur te verdelen in een kolk van 152,5m en een kolk van 90m. De wijdte is 18m, de diepte sluisdrempel bovenkant NAP -1m, tussen- en benedendrempel -1,75m NAP.
Werkbezoek van Rijkswaterstaat Corporate Dienst aan het stuw- en sluizencomplex Amerongen tijdens een themadag. In 1965 kwam het stuw- en sluizencomplex Amerongen gereed. De stuw bij Amerongen moet de waterstand tussen Driel en Amerongen op peil houden, t.b.v de verbetering van de waterhuishouding Noord-Nederland en bevaarbaarheid van de Nederrijn. Elke stuw is hier voorzien van een zogenaamde vizierschuif: een halfronde klep met een gewicht van ongeveer 200 ton. Deze schuif wordt met behulp van kabels geheven. De manier van bewegen van de schuif doet denken aan de klep voor het oogvizier van een oude ridderhelm. Om het scheepvaartverkeer door te laten is naast de stuw een sluis gebouwd: schuitlengte 260m, door een tussendeur te verdelen in een kolk van 152,5m en een kolk van 90m. De wijdte is 18m, de diepte sluisdrempel bovenkant NAP -1m, tussen- en benedendrempel -1,75m NAP.
Werkbezoek van Rijkswaterstaat Corporate Dienst aan het stuw- en sluizencomplex Amerongen tijdens een themadag. In 1965 kwam het stuw- en sluizencomplex Amerongen gereed. De stuw bij Amerongen moet de waterstand tussen Driel en Amerongen op peil houden, t.b.v de verbetering van de waterhuishouding Noord-Nederland en bevaarbaarheid van de Nederrijn. Elke stuw is hier voorzien van een zogenaamde vizierschuif: een halfronde klep met een gewicht van ongeveer 200 ton. Deze schuif wordt met behulp van kabels geheven. De manier van bewegen van de schuif doet denken aan de klep voor het oogvizier van een oude ridderhelm. Om het scheepvaartverkeer door te laten is naast de stuw een sluis gebouwd: schuitlengte 260m, door een tussendeur te verdelen in een kolk van 152,5m en een kolk van 90m. De wijdte is 18m, de diepte sluisdrempel bovenkant NAP -1m, tussen- en benedendrempel -1,75m NAP.
Werkbezoek van Rijkswaterstaat Corporate Dienst aan het stuw- en sluizencomplex Amerongen tijdens een themadag. In 1965 kwam het stuw- en sluizencomplex Amerongen gereed. De stuw bij Amerongen moet de waterstand tussen Driel en Amerongen op peil houden, t.b.v de verbetering van de waterhuishouding Noord-Nederland en bevaarbaarheid van de Nederrijn. Elke stuw is hier voorzien van een zogenaamde vizierschuif: een halfronde klep met een gewicht van ongeveer 200 ton. Deze schuif wordt met behulp van kabels geheven. De manier van bewegen van de schuif doet denken aan de klep voor het oogvizier van een oude ridderhelm. Om het scheepvaartverkeer door te laten is naast de stuw een sluis gebouwd: schuitlengte 260m, door een tussendeur te verdelen in een kolk van 152,5m en een kolk van 90m. De wijdte is 18m, de diepte sluisdrempel bovenkant NAP -1m, tussen- en benedendrempel -1,75m NAP.
Werkbezoek van Rijkswaterstaat Corporate Dienst aan het stuw- en sluizencomplex Amerongen tijdens een themadag. In 1965 kwam het stuw- en sluizencomplex Amerongen gereed. De stuw bij Amerongen moet de waterstand tussen Driel en Amerongen op peil houden, t.b.v de verbetering van de waterhuishouding Noord-Nederland en bevaarbaarheid van de Nederrijn. Elke stuw is hier voorzien van een zogenaamde vizierschuif: een halfronde klep met een gewicht van ongeveer 200 ton. Deze schuif wordt met behulp van kabels geheven. De manier van bewegen van de schuif doet denken aan de klep voor het oogvizier van een oude ridderhelm. Om het scheepvaartverkeer door te laten is naast de stuw een sluis gebouwd: schuitlengte 260m, door een tussendeur te verdelen in een kolk van 152,5m en een kolk van 90m. De wijdte is 18m, de diepte sluisdrempel bovenkant NAP -1m, tussen- en benedendrempel -1,75m NAP.
Werkbezoek van Rijkswaterstaat Corporate Dienst aan het stuw- en sluizencomplex Amerongen tijdens een themadag. In 1965 kwam het stuw- en sluizencomplex Amerongen gereed. De stuw bij Amerongen moet de waterstand tussen Driel en Amerongen op peil houden, t.b.v de verbetering van de waterhuishouding Noord-Nederland en bevaarbaarheid van de Nederrijn. Elke stuw is hier voorzien van een zogenaamde vizierschuif: een halfronde klep met een gewicht van ongeveer 200 ton. Deze schuif wordt met behulp van kabels geheven. De manier van bewegen van de schuif doet denken aan de klep voor het oogvizier van een oude ridderhelm. Om het scheepvaartverkeer door te laten is naast de stuw een sluis gebouwd: schuitlengte 260m, door een tussendeur te verdelen in een kolk van 152,5m en een kolk van 90m. De wijdte is 18m, de diepte sluisdrempel bovenkant NAP -1m, tussen- en benedendrempel -1,75m NAP.
Werkbezoek van Rijkswaterstaat Corporate Dienst aan het stuw- en sluizencomplex Amerongen tijdens een themadag. In 1965 kwam het stuw- en sluizencomplex Amerongen gereed. De stuw bij Amerongen moet de waterstand tussen Driel en Amerongen op peil houden, t.b.v de verbetering van de waterhuishouding Noord-Nederland en bevaarbaarheid van de Nederrijn. Elke stuw is hier voorzien van een zogenaamde vizierschuif: een halfronde klep met een gewicht van ongeveer 200 ton. Deze schuif wordt met behulp van kabels geheven. De manier van bewegen van de schuif doet denken aan de klep voor het oogvizier van een oude ridderhelm. Om het scheepvaartverkeer door te laten is naast de stuw een sluis gebouwd: schuitlengte 260m, door een tussendeur te verdelen in een kolk van 152,5m en een kolk van 90m. De wijdte is 18m, de diepte sluisdrempel bovenkant NAP -1m, tussen- en benedendrempel -1,75m NAP.
Werkbezoek van Rijkswaterstaat Corporate Dienst aan het stuw- en sluizencomplex Amerongen tijdens een themadag. In 1965 kwam het stuw- en sluizencomplex Amerongen gereed. De stuw bij Amerongen moet de waterstand tussen Driel en Amerongen op peil houden, t.b.v de verbetering van de waterhuishouding Noord-Nederland en bevaarbaarheid van de Nederrijn. Elke stuw is hier voorzien van een zogenaamde vizierschuif: een halfronde klep met een gewicht van ongeveer 200 ton. Deze schuif wordt met behulp van kabels geheven. De manier van bewegen van de schuif doet denken aan de klep voor het oogvizier van een oude ridderhelm. Om het scheepvaartverkeer door te laten is naast de stuw een sluis gebouwd: schuitlengte 260m, door een tussendeur te verdelen in een kolk van 152,5m en een kolk van 90m. De wijdte is 18m, de diepte sluisdrempel bovenkant NAP -1m, tussen- en benedendrempel -1,75m NAP.
Werkbezoek van Rijkswaterstaat Corporate Dienst aan het stuw- en sluizencomplex Amerongen tijdens een themadag. In 1965 kwam het stuw- en sluizencomplex Amerongen gereed. De stuw bij Amerongen moet de waterstand tussen Driel en Amerongen op peil houden, t.b.v de verbetering van de waterhuishouding Noord-Nederland en bevaarbaarheid van de Nederrijn. Elke stuw is hier voorzien van een zogenaamde vizierschuif: een halfronde klep met een gewicht van ongeveer 200 ton. Deze schuif wordt met behulp van kabels geheven. De manier van bewegen van de schuif doet denken aan de klep voor het oogvizier van een oude ridderhelm. Om het scheepvaartverkeer door te laten is naast de stuw een sluis gebouwd: schuitlengte 260m, door een tussendeur te verdelen in een kolk van 152,5m en een kolk van 90m. De wijdte is 18m, de diepte sluisdrempel bovenkant NAP -1m, tussen- en benedendrempel -1,75m NAP.
Werkbezoek van Rijkswaterstaat Corporate Dienst aan het stuw- en sluizencomplex Amerongen tijdens een themadag. In 1965 kwam het stuw- en sluizencomplex Amerongen gereed. De stuw bij Amerongen moet de waterstand tussen Driel en Amerongen op peil houden, t.b.v de verbetering van de waterhuishouding Noord-Nederland en bevaarbaarheid van de Nederrijn. Elke stuw is hier voorzien van een zogenaamde vizierschuif: een halfronde klep met een gewicht van ongeveer 200 ton. Deze schuif wordt met behulp van kabels geheven. De manier van bewegen van de schuif doet denken aan de klep voor het oogvizier van een oude ridderhelm. Om het scheepvaartverkeer door te laten is naast de stuw een sluis gebouwd: schuitlengte 260m, door een tussendeur te verdelen in een kolk van 152,5m en een kolk van 90m. De wijdte is 18m, de diepte sluisdrempel bovenkant NAP -1m, tussen- en benedendrempel -1,75m NAP.
Werkbezoek van Rijkswaterstaat Corporate Dienst aan het stuw- en sluizencomplex Amerongen tijdens een themadag. In 1965 kwam het stuw- en sluizencomplex Amerongen gereed. De stuw bij Amerongen moet de waterstand tussen Driel en Amerongen op peil houden, t.b.v de verbetering van de waterhuishouding Noord-Nederland en bevaarbaarheid van de Nederrijn. Elke stuw is hier voorzien van een zogenaamde vizierschuif: een halfronde klep met een gewicht van ongeveer 200 ton. Deze schuif wordt met behulp van kabels geheven. De manier van bewegen van de schuif doet denken aan de klep voor het oogvizier van een oude ridderhelm. Om het scheepvaartverkeer door te laten is naast de stuw een sluis gebouwd: schuitlengte 260m, door een tussendeur te verdelen in een kolk van 152,5m en een kolk van 90m. De wijdte is 18m, de diepte sluisdrempel bovenkant NAP -1m, tussen- en benedendrempel -1,75m NAP.
Werkbezoek van Rijkswaterstaat Corporate Dienst aan het stuw- en sluizencomplex Amerongen tijdens een themadag. In 1965 kwam het stuw- en sluizencomplex Amerongen gereed. De stuw bij Amerongen moet de waterstand tussen Driel en Amerongen op peil houden, t.b.v de verbetering van de waterhuishouding Noord-Nederland en bevaarbaarheid van de Nederrijn. Elke stuw is hier voorzien van een zogenaamde vizierschuif: een halfronde klep met een gewicht van ongeveer 200 ton. Deze schuif wordt met behulp van kabels geheven. De manier van bewegen van de schuif doet denken aan de klep voor het oogvizier van een oude ridderhelm. Om het scheepvaartverkeer door te laten is naast de stuw een sluis gebouwd: schuitlengte 260m, door een tussendeur te verdelen in een kolk van 152,5m en een kolk van 90m. De wijdte is 18m, de diepte sluisdrempel bovenkant NAP -1m, tussen- en benedendrempel -1,75m NAP.
Werkbezoek van Rijkswaterstaat Corporate Dienst aan het stuw- en sluizencomplex Amerongen tijdens een themadag. In 1965 kwam het stuw- en sluizencomplex Amerongen gereed. De stuw bij Amerongen moet de waterstand tussen Driel en Amerongen op peil houden, t.b.v de verbetering van de waterhuishouding Noord-Nederland en bevaarbaarheid van de Nederrijn. Elke stuw is hier voorzien van een zogenaamde vizierschuif: een halfronde klep met een gewicht van ongeveer 200 ton. Deze schuif wordt met behulp van kabels geheven. De manier van bewegen van de schuif doet denken aan de klep voor het oogvizier van een oude ridderhelm. Om het scheepvaartverkeer door te laten is naast de stuw een sluis gebouwd: schuitlengte 260m, door een tussendeur te verdelen in een kolk van 152,5m en een kolk van 90m. De wijdte is 18m, de diepte sluisdrempel bovenkant NAP -1m, tussen- en benedendrempel -1,75m NAP.
Werkbezoek van Rijkswaterstaat Corporate Dienst aan het stuw- en sluizencomplex Amerongen tijdens een themadag. In 1965 kwam het stuw- en sluizencomplex Amerongen gereed. De stuw bij Amerongen moet de waterstand tussen Driel en Amerongen op peil houden, t.b.v de verbetering van de waterhuishouding Noord-Nederland en bevaarbaarheid van de Nederrijn. Elke stuw is hier voorzien van een zogenaamde vizierschuif: een halfronde klep met een gewicht van ongeveer 200 ton. Deze schuif wordt met behulp van kabels geheven. De manier van bewegen van de schuif doet denken aan de klep voor het oogvizier van een oude ridderhelm. Om het scheepvaartverkeer door te laten is naast de stuw een sluis gebouwd: schuitlengte 260m, door een tussendeur te verdelen in een kolk van 152,5m en een kolk van 90m. De wijdte is 18m, de diepte sluisdrempel bovenkant NAP -1m, tussen- en benedendrempel -1,75m NAP.
Werkbezoek van Rijkswaterstaat Corporate Dienst aan het stuw- en sluizencomplex Amerongen tijdens een themadag. In 1965 kwam het stuw- en sluizencomplex Amerongen gereed. De stuw bij Amerongen moet de waterstand tussen Driel en Amerongen op peil houden, t.b.v de verbetering van de waterhuishouding Noord-Nederland en bevaarbaarheid van de Nederrijn. Elke stuw is hier voorzien van een zogenaamde vizierschuif: een halfronde klep met een gewicht van ongeveer 200 ton. Deze schuif wordt met behulp van kabels geheven. De manier van bewegen van de schuif doet denken aan de klep voor het oogvizier van een oude ridderhelm. Om het scheepvaartverkeer door te laten is naast de stuw een sluis gebouwd: schuitlengte 260m, door een tussendeur te verdelen in een kolk van 152,5m en een kolk van 90m. De wijdte is 18m, de diepte sluisdrempel bovenkant NAP -1m, tussen- en benedendrempel -1,75m NAP.
Werkbezoek van Rijkswaterstaat Corporate Dienst aan het stuw- en sluizencomplex Amerongen tijdens een themadag. In 1965 kwam het stuw- en sluizencomplex Amerongen gereed. De stuw bij Amerongen moet de waterstand tussen Driel en Amerongen op peil houden, t.b.v de verbetering van de waterhuishouding Noord-Nederland en bevaarbaarheid van de Nederrijn. Elke stuw is hier voorzien van een zogenaamde vizierschuif: een halfronde klep met een gewicht van ongeveer 200 ton. Deze schuif wordt met behulp van kabels geheven. De manier van bewegen van de schuif doet denken aan de klep voor het oogvizier van een oude ridderhelm. Om het scheepvaartverkeer door te laten is naast de stuw een sluis gebouwd: schuitlengte 260m, door een tussendeur te verdelen in een kolk van 152,5m en een kolk van 90m. De wijdte is 18m, de diepte sluisdrempel bovenkant NAP -1m, tussen- en benedendrempel -1,75m NAP.
Werkbezoek van Rijkswaterstaat Corporate Dienst aan het stuw- en sluizencomplex Amerongen tijdens een themadag. In 1965 kwam het stuw- en sluizencomplex Amerongen gereed. De stuw bij Amerongen moet de waterstand tussen Driel en Amerongen op peil houden, t.b.v de verbetering van de waterhuishouding Noord-Nederland en bevaarbaarheid van de Nederrijn. Elke stuw is hier voorzien van een zogenaamde vizierschuif: een halfronde klep met een gewicht van ongeveer 200 ton. Deze schuif wordt met behulp van kabels geheven. De manier van bewegen van de schuif doet denken aan de klep voor het oogvizier van een oude ridderhelm. Om het scheepvaartverkeer door te laten is naast de stuw een sluis gebouwd: schuitlengte 260m, door een tussendeur te verdelen in een kolk van 152,5m en een kolk van 90m. De wijdte is 18m, de diepte sluisdrempel bovenkant NAP -1m, tussen- en benedendrempel -1,75m NAP.
Werkbezoek van Rijkswaterstaat Corporate Dienst aan het stuw- en sluizencomplex Amerongen tijdens een themadag. In 1965 kwam het stuw- en sluizencomplex Amerongen gereed. De stuw bij Amerongen moet de waterstand tussen Driel en Amerongen op peil houden, t.b.v de verbetering van de waterhuishouding Noord-Nederland en bevaarbaarheid van de Nederrijn. Elke stuw is hier voorzien van een zogenaamde vizierschuif: een halfronde klep met een gewicht van ongeveer 200 ton. Deze schuif wordt met behulp van kabels geheven. De manier van bewegen van de schuif doet denken aan de klep voor het oogvizier van een oude ridderhelm. Om het scheepvaartverkeer door te laten is naast de stuw een sluis gebouwd: schuitlengte 260m, door een tussendeur te verdelen in een kolk van 152,5m en een kolk van 90m. De wijdte is 18m, de diepte sluisdrempel bovenkant NAP -1m, tussen- en benedendrempel -1,75m NAP.
Werkbezoek van Rijkswaterstaat Corporate Dienst aan het stuw- en sluizencomplex Amerongen tijdens een themadag. In 1965 kwam het stuw- en sluizencomplex Amerongen gereed. De stuw bij Amerongen moet de waterstand tussen Driel en Amerongen op peil houden, t.b.v de verbetering van de waterhuishouding Noord-Nederland en bevaarbaarheid van de Nederrijn. Elke stuw is hier voorzien van een zogenaamde vizierschuif: een halfronde klep met een gewicht van ongeveer 200 ton. Deze schuif wordt met behulp van kabels geheven. De manier van bewegen van de schuif doet denken aan de klep voor het oogvizier van een oude ridderhelm. Om het scheepvaartverkeer door te laten is naast de stuw een sluis gebouwd: schuitlengte 260m, door een tussendeur te verdelen in een kolk van 152,5m en een kolk van 90m. De wijdte is 18m, de diepte sluisdrempel bovenkant NAP -1m, tussen- en benedendrempel -1,75m NAP.
Werkbezoek van Rijkswaterstaat Corporate Dienst aan het stuw- en sluizencomplex Amerongen tijdens een themadag. In 1965 kwam het stuw- en sluizencomplex Amerongen gereed. De stuw bij Amerongen moet de waterstand tussen Driel en Amerongen op peil houden, t.b.v de verbetering van de waterhuishouding Noord-Nederland en bevaarbaarheid van de Nederrijn. Elke stuw is hier voorzien van een zogenaamde vizierschuif: een halfronde klep met een gewicht van ongeveer 200 ton. Deze schuif wordt met behulp van kabels geheven. De manier van bewegen van de schuif doet denken aan de klep voor het oogvizier van een oude ridderhelm. Om het scheepvaartverkeer door te laten is naast de stuw een sluis gebouwd: schuitlengte 260m, door een tussendeur te verdelen in een kolk van 152,5m en een kolk van 90m. De wijdte is 18m, de diepte sluisdrempel bovenkant NAP -1m, tussen- en benedendrempel -1,75m NAP.
Werkbezoek van Rijkswaterstaat Corporate Dienst aan het stuw- en sluizencomplex Amerongen tijdens een themadag. In 1965 kwam het stuw- en sluizencomplex Amerongen gereed. De stuw bij Amerongen moet de waterstand tussen Driel en Amerongen op peil houden, t.b.v de verbetering van de waterhuishouding Noord-Nederland en bevaarbaarheid van de Nederrijn. Elke stuw is hier voorzien van een zogenaamde vizierschuif: een halfronde klep met een gewicht van ongeveer 200 ton. Deze schuif wordt met behulp van kabels geheven. De manier van bewegen van de schuif doet denken aan de klep voor het oogvizier van een oude ridderhelm. Om het scheepvaartverkeer door te laten is naast de stuw een sluis gebouwd: schuitlengte 260m, door een tussendeur te verdelen in een kolk van 152,5m en een kolk van 90m. De wijdte is 18m, de diepte sluisdrempel bovenkant NAP -1m, tussen- en benedendrempel -1,75m NAP.
Werkbezoek van Rijkswaterstaat Corporate Dienst aan het stuw- en sluizencomplex Amerongen tijdens een themadag. In 1965 kwam het stuw- en sluizencomplex Amerongen gereed. De stuw bij Amerongen moet de waterstand tussen Driel en Amerongen op peil houden, t.b.v de verbetering van de waterhuishouding Noord-Nederland en bevaarbaarheid van de Nederrijn. Elke stuw is hier voorzien van een zogenaamde vizierschuif: een halfronde klep met een gewicht van ongeveer 200 ton. Deze schuif wordt met behulp van kabels geheven. De manier van bewegen van de schuif doet denken aan de klep voor het oogvizier van een oude ridderhelm. Om het scheepvaartverkeer door te laten is naast de stuw een sluis gebouwd: schuitlengte 260m, door een tussendeur te verdelen in een kolk van 152,5m en een kolk van 90m. De wijdte is 18m, de diepte sluisdrempel bovenkant NAP -1m, tussen- en benedendrempel -1,75m NAP.
Werkbezoek van Rijkswaterstaat Corporate Dienst aan het stuw- en sluizencomplex Amerongen tijdens een themadag. In 1965 kwam het stuw- en sluizencomplex Amerongen gereed. De stuw bij Amerongen moet de waterstand tussen Driel en Amerongen op peil houden, t.b.v de verbetering van de waterhuishouding Noord-Nederland en bevaarbaarheid van de Nederrijn. Elke stuw is hier voorzien van een zogenaamde vizierschuif: een halfronde klep met een gewicht van ongeveer 200 ton. Deze schuif wordt met behulp van kabels geheven. De manier van bewegen van de schuif doet denken aan de klep voor het oogvizier van een oude ridderhelm. Om het scheepvaartverkeer door te laten is naast de stuw een sluis gebouwd: schuitlengte 260m, door een tussendeur te verdelen in een kolk van 152,5m en een kolk van 90m. De wijdte is 18m, de diepte sluisdrempel bovenkant NAP -1m, tussen- en benedendrempel -1,75m NAP.
Werkbezoek van Rijkswaterstaat Corporate Dienst aan het stuw- en sluizencomplex Amerongen tijdens een themadag. In 1965 kwam het stuw- en sluizencomplex Amerongen gereed. De stuw bij Amerongen moet de waterstand tussen Driel en Amerongen op peil houden, t.b.v de verbetering van de waterhuishouding Noord-Nederland en bevaarbaarheid van de Nederrijn. Elke stuw is hier voorzien van een zogenaamde vizierschuif: een halfronde klep met een gewicht van ongeveer 200 ton. Deze schuif wordt met behulp van kabels geheven. De manier van bewegen van de schuif doet denken aan de klep voor het oogvizier van een oude ridderhelm. Om het scheepvaartverkeer door te laten is naast de stuw een sluis gebouwd: schuitlengte 260m, door een tussendeur te verdelen in een kolk van 152,5m en een kolk van 90m. De wijdte is 18m, de diepte sluisdrempel bovenkant NAP -1m, tussen- en benedendrempel -1,75m NAP.