Uw zoekacties: NU, 1982-04-01; p. 2

Contactorgaan NU, 1982 ( Bedrijfshistorie Nationale-Nederlanden )

beacon
1  records
sorteren op:
 
 
 
 
Erfgoedstuk
Pagina
NU, 1982-04-01; p. 2
Titel:
Contactorgaan NU
Jaargang:
13
Archiefvormers:
Nationale-Nederlanden
Datum:
1982-04-01
Aflevering:
1
Jaar:
1982
Pagina:
2
Is onderdeel van:
2
EEN
BIJDEHAE
verschijnt eenmaal per maand
SYSTEEM
ISNN 0165-8220
JU
BRANDSECTOR OVER
OP GEAUTOMATISEERDE
SCHADEBEHANDELING
Secretariaat: Joke Grootveld
Klaas Clay Bart de Vries Piet Wildschut
Telefoon (070): Redactie 71 18 48 Secretariaat 71 16 09 Administratie 71 11 87
Vormgeving: Martin Duives gvn
Tegen overneming van artikelen of gedeelten daarvan uit dit blad hebben wij geen bezwaar. Alleen als het gaat om bijdragen van niet aan ons bedrijf verbonden auteurs is overleg nodig. Graag zien wij dat u bij overneming vermeldt: ‘Uit NU, nieuwsblad van Nationale-Nederianden.' U doet ons plezier door ons in zo'n geval ook een bewijsnummer te sturen.
Tekeningen: Otto Dicke (5, 7, 9, 25, 27)
Adres: Prinses Beatrixiaan 15 2595 AK Den Haag
Redactieraad: Hans Douwes (voorzitter) Herman Romer (eindredacteur)
Nieuwsblad van Nationale-Nederianden
Foto’s: Capital Press (1,12 bov.) Robby Pauwels (3, 4, 5, 6,11,12 ben., 13 ben., 13 r.) Archief Martinair (10) Archief NS (13 bov.) UNO Press/Eric Bach (14, 15) UNO Press/Studio Hartland (18) Cees Bolier (19) UNO Press (20) Fotoburo Thuring (21) Eigen foto (22, 28 r. ben.) Gerard Til/Report Foto (28 I. ben.) Henk Vondeling (28 I. bov.) Jan Holvast (28 r. bov.)
rand boekt ‘winst bij schade’. Daarmee bedoelen wij mee dat het ons lukt door middel van een moderne, geautomatiseerde schadebehande- ling winst te boeken. Die bestaat enerzijds uit tijdwinst; voor u en voor de verzekerde belangrijk! Anderzijds: het ‘beeld’ dat onze schadebehandelaar voor zich krijgt, op het beeldscherm, is héél compleet en uiterst gemakkelijk verwerkbaar. Dat is óók winst. Hoe zoiets groeit van een studie-fase naar een volwassen systeem, hebben wij ons laten vertellen door mensen die er nauw bij betrokken waren én zijn. Zodat wij u nu kunnen uitleggen wat — in tweeërlei zin — ‘een bijdehand systeem’ is.
Voorbeeld : Klik op de tekst voor meer