Uw zoekacties: Dossierinventaris 1982-1992

104 Dossierinventaris 1982-1992 ( Gemeentearchief Kerkrade )

Uitleg bij archieftoegang

Een archieftoegang geeft uitgebreide informatie over een bepaald archief.

Een archieftoegang bestaat over het algemeen uit de navolgende onderdelen:

• Kenmerken van het archief
• Inleiding op het archief
• Inventaris of plaatsingslijst
• Eventueel bijlagen

De kenmerken van het archief zijn o.m. de omvang, vindplaats, beschikbaarheid, openbaarheid en andere.

De inleiding op het archief bevat interessante informatie over de geschiedenis van het archief, achtergronden van de archiefvormer en kan ook aanwijzingen voor het gebruik bevatten.

De inventaris of plaatsingslijst is een hiƫrarchisch opgebouwd overzicht van beschreven archiefstukken. De beschrijvingen zijn formeel en globaal. Het lezen en begrijpen van een inventaris behoeft enige oefening en ervaring.

Bij het zoeken in de inventaris wordt de hiƫrarchie gevolgd. De rubrieken in de inventaris maken deel uit van de beschrijving op een lager niveau. Komt de zoekterm in een hoger niveau voor, dan voldoen onderliggende niveaus ook aan de zoekvraag.

beacon
 
 
Inventaris
st200000094 Gemeenteraad: raadsvergadering van 26 februari 1986, 1986
104 Dossierinventaris 1982-1992
st200000094
Gemeenteraad: raadsvergadering van 26 februari 1986, 1986
Datering:
1986
NB:
Goedkeuring notulen van 5, 7 en 13 november 1985, 22 januari 1986
Ingekomen stukken
Beschikbaarstelling krediet energielevering pompstation Berenbos
Beschikbaarstelling krediet subsidiering kosten buitengewoon herstel kerkgebouw parochie St. Antonius van Padua Bleijerheide
Verkoop van grond Wackerstraat aan PLEM, grond gelegen St. Antoniusstraat aan Bouwinfo Koster
Aankoop van grond Kerkradersteenweg van PWH Savelsbergh
Ruiling van grond aan Mijnweg met gebr. Nievelstein
Overheveling van improductieve gronden
Nemen diverse voorbereidingsbesluiten art 21 Wet ruimtelijke ordening
Beschikbaarstelling krediet inveseringen in sector sport en recreatie
Beschikbaarstelling krediet aanschaf meubilair basisschool Bleijerheide, Bleijerheiderstraat 125, meubilair basisschool De Zon Nassaustraat 41
Beschikbaarstelling krediet treffen voorzieningen vloer speellokaal basisschool St. Ursula OL Vrouwestraat 70
Vaststelling bedrag per leerling speciaal onderwijs 1986
Vaststelling 1e wijziging geluidshinderverordening
Uitwerking organisatie-structuur van het gemeentelijk apparaat
Intergemeentelijke samenwerking Oostelijk Zuid-Limburg
Delegatiebesluit verklaringsprocedure'
AROB-bezwaarschrift dameskoor St. Martinusparochie
Omvang:
1 map
Doosnummer:
48
Records 101 t/m 200
Records 201 t/m 300
Records 301 t/m 400
Records 401 t/m 500
Records 501 t/m 600
Records 601 t/m 700
Records 701 t/m 800
Records 801 t/m 900
Records 901 t/m 1000
Records 1001 t/m 1100
Records 1101 t/m 1158

Kenmerken

Citeerinstructie:
Bij het citeren in annotatie en verantwoording dient het archief tenminste eenmaal volledig en zonder afkortingen te worden vermeld. Daarna kan worden volstaan met verkorte aanhaling.
VOLLEDIG:
Gemeentearchief Kerkrade, Kerkrade. Toegang 104 Dossierinventaris 1982-1992
VERKORT:
NL-KrdGA104
Categorie:
  • Zonder categorie