0502-01 Gemeentelijke Dienst voor Maatschappelijk Hulpbetoon / Sociale Belangen Den Haag ( Haags Gemeentearchief )
0502-01
Gemeentelijke Dienst voor Maatschappelijk Hulpbetoon / Sociale Belangen Den Haag
Inleiding
laatste wijziging 09-01-2024
460 beschreven archiefstukken
13 gedigitaliseerd
totaal 1.071 bestanden
Inventaris
2.7. Beheer van eigendommen
57 Stukken betreffende de teruggave van het gebouw Pletterijstraat 66 en enkele goederen aan het bestuur van het Israëlitisch Weeshuis, 1945-1948
0502-01 Gemeentelijke Dienst voor Maatschappelijk Hulpbetoon / Sociale Belangen Den Haag
2. Inventaris
2.7. Beheer van eigendommen
57
Stukken betreffende de teruggave van het gebouw Pletterijstraat 66 en enkele goederen aan het bestuur van het Israëlitisch Weeshuis, 1945-1948
Datering:
1945-1948
Uiterlijke vorm:
1 omslag
NB:
In gebruik geweest als kindertehuis van 1943-1945
Trefwoorden:
Organisatie: Haags Gemeentearchief
laatste wijziging 04-10-2021
laatste wijziging 09-01-2024
460 beschreven archiefstukken
13 gedigitaliseerd
totaal 1.071 bestanden
Aanvulling
laatste wijziging 09-01-2024
460 beschreven archiefstukken
13 gedigitaliseerd
totaal 1.071 bestanden
Kenmerken
Datering:
(1911) 1921-1964 (1971)
Beschrijving:
Inventaris van het archief van de Gemeentelijke Dienst voor Maatschappelijk Hulpbetoon, sinds 1946 Gemeentelijke Dienst voor Sociale Belangen van Den Haag
Omvang in m¹:
11,625
Auteur:
R. Grootveld (1987); R.A.M. Vernooij (2011)
Openbaarheid:
Beschrijvingen openbaar, stukken gedeeltelijk openbaar
Categorie:
Archiefvormer(s):
laatste wijziging 09-01-2024
460 beschreven archiefstukken
13 gedigitaliseerd
totaal 1.071 bestanden