1426-01 Dienst Stadsbeheer: Hinderwet- en Milieuvergunningen ( Haags Gemeentearchief )
1426-01
Dienst Stadsbeheer: Hinderwet- en Milieuvergunningen
Inleiding
laatste wijziging 14-05-2024
9.280 beschreven archiefstukken
246 gedigitaliseerd
totaal 11.210 bestanden
Inventaris
17. P
Plutostraat ong.; overslag van afvalstoffen, 1994-2004. Zie inv.nr. 5115.
6011-6019 Pompstationsweg, 1875-1997
6014 Pompstationsweg 313, 315, 321, 323, 325, 325a-327, 335 en 337; pompstation van de duinwaterleiding, 1875 - 1948
1426-01 Dienst Stadsbeheer: Hinderwet- en Milieuvergunningen
1. Inventaris
17. P
6011-6019 Pompstationsweg, 1875-1997
6011-6019 Pompstationsweg, 1875-1997
6014
Pompstationsweg 313, 315, 321, 323, 325, 325a-327, 335 en 337; pompstation van de duinwaterleiding, 1875 - 1948
Prinses Margrietplantsoen 10, 11 en 12; benzinestation, 1963
laatste wijziging 14-05-2024
9.280 beschreven archiefstukken
246 gedigitaliseerd
totaal 11.210 bestanden
Kenmerken
Datering:
(1875) 1906-2011
Beschrijving:
Inventaris van het archief met vergunningsdossiers van de gemeente Den Haag in het kader van de Hinderwet en de Wet milieubeheer
Omvang in m¹:
110
Auteur:
DSO (1990); DSB (2011); HGA (2022)
Openbaarheid:
Geheel openbaar
laatste wijziging 14-05-2024
9.280 beschreven archiefstukken
246 gedigitaliseerd
totaal 11.210 bestanden