Uw zoekacties: Beeldarchief Rijkswaterstaat (collectie Foto’s)

Beeldarchief Rijkswaterstaat (collectie Foto’s) ( Rijkswaterstaat )

Filter: L. Verbostx
beacon
443  foto's
sorteren op:
 
 
 
 
Erfgoedstuk
Foto
507999 Fota_rw12-100, 1936-02-22
Beschrijving:

Fotoserie uit een oud fotoalbum: 'Bestek no 30. Werkverruiming. Weg no 12. Vijf kunstwerken in het gedeelte Bodegraven-Woerden'. Op deze foto: 'Viaduct Papendijk'.

De geschiedenis van de A12 heeft een belangrijke parallel met de ontwikkeling van de autosnelweg in Nederland. Begin jaren 1930 woedde ook in Nederland de vraag of er autosnelwegen aangelegd moesten worden. In 1933 werd besloten tot de specifieke aanleg van autosnelwegen.
In het kader van het Rijkswegenplan 1927 was besloten om een nieuwe weg aan te leggen tussen Den Haag, Gouda en Utrecht. Deze 'Rijksweg 12' werd in 1932 in aanleg genomen, nog op basis van de oorspronkelijke plannen van een enkelbaans weg met drie stroken, met de middelste rijstrook voor verkeer in beide richtingen. Besloten werd om Rijksweg 12 volgens de allernieuwste inzichten te voorzien van 6, 25 meter brede rijbanen met daarnaast vluchtstroken, gescheiden door een middenberm en vrij van gelijkvloerse kruispunten en uitritten. Feitelijk mag Rijksweg 12 Den Haag – Utrecht daarmee aanspraak maken op het predicaat van de eerste autosnelweg van Nederland.
Uit een fotoalbum van Ingenieur L. Verbost, destijds werkzaam bij Rijkswaterstaat.

Datering:
1936-02-22
Type foto:
Digitale foto
Vervaardiger:
L. Verbost
Gebied:
Utrecht
Locatie:
A12, Bodegraven-Woerden
Taal:
Nederlands
Disclaimer:
Foto’s uit het Rijkswaterstaat Beeldarchief zijn vrij te downloaden en kunnen gebruikt worden voor educatieve doeleinden, maar niet voor commerciële doeleinden. Aan het juiste gebruik zijn de volgende voorwaarden aan verbonden:
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Organisatie: Rijkswaterstaat
 
 
 
 
 
Erfgoedstuk
Foto
508056 Fota_rw12-224, 1939-01-01
Beschrijving:

Fotoserie uit een oud fotoalbum; de aanleg van Rijksweg 12. Op deze foto: 'Benzinestation Oudenrijn bij avond'.

Rijksweg 12, (tegenwoordig A12) werd in 1932 in aanleg genomen. Besloten werd om Rijksweg 12 volgens de allernieuwste inzichten te voorzien van 6, 25 meter brede rijbanen met daarnaast vluchtstroken, gescheiden door een middenberm en vrij van gelijkvloerse kruispunten en uitritten. Feitelijk mag Rijksweg 12 Den Haag – Utrecht daarmee aanspraak maken op het predicaat van de eerste autosnelweg van Nederland.

Uit een fotoalbum van Ingenieur L. Verbost, destijds werkzaam bij Rijkswaterstaat.

Datering:
1939-01-01
Type foto:
Digitale foto
Vervaardiger:
L. Verbost
Gebied:
Utrecht
Locatie:
Gouda
Taal:
Nederlands
Disclaimer:
Foto’s uit het Rijkswaterstaat Beeldarchief zijn vrij te downloaden en kunnen gebruikt worden voor educatieve doeleinden, maar niet voor commerciële doeleinden. Aan het juiste gebruik zijn de volgende voorwaarden aan verbonden:
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Organisatie: Rijkswaterstaat
 
 
 
 
 
Erfgoedstuk
Foto
508089 Fota_rw12-145, 1936-01-01
Beschrijving:

Fotoserie uit een oud fotoalbum: 'Bestek no 30. Werkverruiming. Weg no 12. Vijf kunstwerken in het gedeelte Bodegraven-Woerden. Op deze foto 'Bestek no 5 naby Gouwekade, ontlastingssleuven'.

De geschiedenis van de A12 heeft een belangrijke parallel met de ontwikkeling van de autosnelweg in Nederland. Begin jaren 1930 woedde ook in Nederland de vraag of er autosnelwegen aangelegd moesten worden. In 1933 werd besloten tot de specifieke aanleg van autosnelwegen.
In het kader van het Rijkswegenplan 1927 was besloten om een nieuwe weg aan te leggen tussen Den Haag, Gouda en Utrecht. Deze 'Rijksweg 12' werd in 1932 in aanleg genomen, nog op basis van de oorspronkelijke plannen van een enkelbaans weg met drie stroken, met de middelste rijstrook voor verkeer in beide richtingen. Besloten werd om Rijksweg 12 volgens de allernieuwste inzichten te voorzien van 6, 25 meter brede rijbanen met daarnaast vluchtstroken, gescheiden door een middenberm en vrij van gelijkvloerse kruispunten en uitritten. Feitelijk mag Rijksweg 12 Den Haag – Utrecht daarmee aanspraak maken op het predicaat van de eerste autosnelweg van Nederland.
Uit een fotoalbum van Ingenieur L. Verbost, destijds werkzaam bij Rijkswaterstaat.

Datering:
1936-01-01
Type foto:
Digitale foto
Vervaardiger:
L. Verbost
Gebied:
Utrecht
Locatie:
A12, Bodegraven-Woerden
Taal:
Nederlands
Disclaimer:
Foto’s uit het Rijkswaterstaat Beeldarchief zijn vrij te downloaden en kunnen gebruikt worden voor educatieve doeleinden, maar niet voor commerciële doeleinden. Aan het juiste gebruik zijn de volgende voorwaarden aan verbonden:
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Organisatie: Rijkswaterstaat
 
 
 
 
 
Erfgoedstuk
Foto
508026 Fota_rw12-115, 1936-08-02
Beschrijving:

Fotoserie uit een oud fotoalbum: 'Bestek no 30. Werkverruiming. Weg no 12. Vijf kunstwerken in het gedeelte Bodegraven-Woerden'. Op deze foto: 'Viaduct Papendijk'.

De geschiedenis van de A12 heeft een belangrijke parallel met de ontwikkeling van de autosnelweg in Nederland. Begin jaren 1930 woedde ook in Nederland de vraag of er autosnelwegen aangelegd moesten worden. In 1933 werd besloten tot de specifieke aanleg van autosnelwegen.
In het kader van het Rijkswegenplan 1927 was besloten om een nieuwe weg aan te leggen tussen Den Haag, Gouda en Utrecht. Deze 'Rijksweg 12' werd in 1932 in aanleg genomen, nog op basis van de oorspronkelijke plannen van een enkelbaans weg met drie stroken, met de middelste rijstrook voor verkeer in beide richtingen. Besloten werd om Rijksweg 12 volgens de allernieuwste inzichten te voorzien van 6, 25 meter brede rijbanen met daarnaast vluchtstroken, gescheiden door een middenberm en vrij van gelijkvloerse kruispunten en uitritten. Feitelijk mag Rijksweg 12 Den Haag – Utrecht daarmee aanspraak maken op het predicaat van de eerste autosnelweg van Nederland.
Uit een fotoalbum van Ingenieur L. Verbost, destijds werkzaam bij Rijkswaterstaat.

Datering:
1936-08-02
Type foto:
Digitale foto
Vervaardiger:
L. Verbost
Gebied:
Utrecht
Locatie:
A12, Bodegraven-Woerden
Taal:
Nederlands
Disclaimer:
Foto’s uit het Rijkswaterstaat Beeldarchief zijn vrij te downloaden en kunnen gebruikt worden voor educatieve doeleinden, maar niet voor commerciële doeleinden. Aan het juiste gebruik zijn de volgende voorwaarden aan verbonden:
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Organisatie: Rijkswaterstaat
 
 
 
 
 
Erfgoedstuk
Foto
508055 Fota_rw12-218, 1939-01-01
Beschrijving:

Fotoserie uit een oud fotoalbum; de aanleg van Rijksweg 12. Op deze foto: 'Kunstwerk Raadhuis Maarn'.

Rijksweg 12, (tegenwoordig A12) werd in 1932 in aanleg genomen. Besloten werd om Rijksweg 12 volgens de allernieuwste inzichten te voorzien van 6, 25 meter brede rijbanen met daarnaast vluchtstroken, gescheiden door een middenberm en vrij van gelijkvloerse kruispunten en uitritten. Feitelijk mag Rijksweg 12 Den Haag – Utrecht daarmee aanspraak maken op het predicaat van de eerste autosnelweg van Nederland.

Uit een fotoalbum van Ingenieur L. Verbost, destijds werkzaam bij Rijkswaterstaat.

Datering:
1939-01-01
Type foto:
Digitale foto
Vervaardiger:
L. Verbost
Gebied:
Utrecht
Locatie:
Bunnik
Taal:
Nederlands
Disclaimer:
Foto’s uit het Rijkswaterstaat Beeldarchief zijn vrij te downloaden en kunnen gebruikt worden voor educatieve doeleinden, maar niet voor commerciële doeleinden. Aan het juiste gebruik zijn de volgende voorwaarden aan verbonden:
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Trefwoorden:
Organisatie: Rijkswaterstaat
 
 
 
 
 
Erfgoedstuk
Foto
507998 Fota_rw12-101, 1936-02-05
Beschrijving:

Fotoserie uit een oud fotoalbum: 'Bestek no 30. Werkverruiming. Weg no 12. Vijf kunstwerken in het gedeelte Bodegraven-Woerden'. Op deze foto: 'Viaduct Papendijk'.

De geschiedenis van de A12 heeft een belangrijke parallel met de ontwikkeling van de autosnelweg in Nederland. Begin jaren 1930 woedde ook in Nederland de vraag of er autosnelwegen aangelegd moesten worden. In 1933 werd besloten tot de specifieke aanleg van autosnelwegen.
In het kader van het Rijkswegenplan 1927 was besloten om een nieuwe weg aan te leggen tussen Den Haag, Gouda en Utrecht. Deze 'Rijksweg 12' werd in 1932 in aanleg genomen, nog op basis van de oorspronkelijke plannen van een enkelbaans weg met drie stroken, met de middelste rijstrook voor verkeer in beide richtingen. Besloten werd om Rijksweg 12 volgens de allernieuwste inzichten te voorzien van 6, 25 meter brede rijbanen met daarnaast vluchtstroken, gescheiden door een middenberm en vrij van gelijkvloerse kruispunten en uitritten. Feitelijk mag Rijksweg 12 Den Haag – Utrecht daarmee aanspraak maken op het predicaat van de eerste autosnelweg van Nederland.
Uit een fotoalbum van Ingenieur L. Verbost, destijds werkzaam bij Rijkswaterstaat.

Datering:
1936-02-05
Type foto:
Digitale foto
Vervaardiger:
L. Verbost
Gebied:
Utrecht
Locatie:
A12, Bodegraven-Woerden
Taal:
Nederlands
Disclaimer:
Foto’s uit het Rijkswaterstaat Beeldarchief zijn vrij te downloaden en kunnen gebruikt worden voor educatieve doeleinden, maar niet voor commerciële doeleinden. Aan het juiste gebruik zijn de volgende voorwaarden aan verbonden:
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Organisatie: Rijkswaterstaat
 
 
 
 
 
Erfgoedstuk
Foto
508088 Fota_rw12-133, 1936-11-15
Beschrijving:

Fotoserie uit een oud fotoalbum: 'Bestek no 30. Werkverruiming. Weg no 12. Vijf kunstwerken in het gedeelte Bodegraven-Woerden'. Op deze foto: 'Viaduct Papendijk'.

De geschiedenis van de A12 heeft een belangrijke parallel met de ontwikkeling van de autosnelweg in Nederland. Begin jaren 1930 woedde ook in Nederland de vraag of er autosnelwegen aangelegd moesten worden. In 1933 werd besloten tot de specifieke aanleg van autosnelwegen.
In het kader van het Rijkswegenplan 1927 was besloten om een nieuwe weg aan te leggen tussen Den Haag, Gouda en Utrecht. Deze 'Rijksweg 12' werd in 1932 in aanleg genomen, nog op basis van de oorspronkelijke plannen van een enkelbaans weg met drie stroken, met de middelste rijstrook voor verkeer in beide richtingen. Besloten werd om Rijksweg 12 volgens de allernieuwste inzichten te voorzien van 6, 25 meter brede rijbanen met daarnaast vluchtstroken, gescheiden door een middenberm en vrij van gelijkvloerse kruispunten en uitritten. Feitelijk mag Rijksweg 12 Den Haag – Utrecht daarmee aanspraak maken op het predicaat van de eerste autosnelweg van Nederland.
Uit een fotoalbum van Ingenieur L. Verbost, destijds werkzaam bij Rijkswaterstaat.

Datering:
1936-11-15
Type foto:
Digitale foto
Vervaardiger:
L. Verbost
Gebied:
Utrecht
Locatie:
A12, Bodegraven-Woerden
Taal:
Nederlands
Disclaimer:
Foto’s uit het Rijkswaterstaat Beeldarchief zijn vrij te downloaden en kunnen gebruikt worden voor educatieve doeleinden, maar niet voor commerciële doeleinden. Aan het juiste gebruik zijn de volgende voorwaarden aan verbonden:
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Organisatie: Rijkswaterstaat
 
 
 
 
 
Erfgoedstuk
Foto
508054 Fota_rw12-230, 1939-01-01
Beschrijving:

Fotoserie uit een oud fotoalbum; de aanleg van Rijksweg 12. Op deze foto: 'Zandaanvoer. Via een baggermolen wordt het zand uit een drijvende bak in een treintje gelost'.

Rijksweg 12, (tegenwoordig A12) werd in 1932 in aanleg genomen. Besloten werd om Rijksweg 12 volgens de allernieuwste inzichten te voorzien van 6, 25 meter brede rijbanen met daarnaast vluchtstroken, gescheiden door een middenberm en vrij van gelijkvloerse kruispunten en uitritten. Feitelijk mag Rijksweg 12 Den Haag – Utrecht daarmee aanspraak maken op het predicaat van de eerste autosnelweg van Nederland.

Uit een fotoalbum van Ingenieur L. Verbost, destijds werkzaam bij Rijkswaterstaat.

Datering:
1939-01-01
Type foto:
Digitale foto
Vervaardiger:
L. Verbost
Gebied:
Utrecht
Locatie:
Gouda
Taal:
Nederlands
Disclaimer:
Foto’s uit het Rijkswaterstaat Beeldarchief zijn vrij te downloaden en kunnen gebruikt worden voor educatieve doeleinden, maar niet voor commerciële doeleinden. Aan het juiste gebruik zijn de volgende voorwaarden aan verbonden:
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Trefwoorden:
Organisatie: Rijkswaterstaat
 
 
 
 
 
Erfgoedstuk
Foto
508025 Fota_rw12-125, 1936-05-10
Beschrijving:

Fotoserie uit een oud fotoalbum: 'Bestek no 30. Werkverruiming. Weg no 12. Vijf kunstwerken in het gedeelte Bodegraven-Woerden'. Op deze foto: 'Brug Dubbele Wiericke'.

De geschiedenis van de A12 heeft een belangrijke parallel met de ontwikkeling van de autosnelweg in Nederland. Begin jaren 1930 woedde ook in Nederland de vraag of er autosnelwegen aangelegd moesten worden. In 1933 werd besloten tot de specifieke aanleg van autosnelwegen.
In het kader van het Rijkswegenplan 1927 was besloten om een nieuwe weg aan te leggen tussen Den Haag, Gouda en Utrecht. Deze 'Rijksweg 12' werd in 1932 in aanleg genomen, nog op basis van de oorspronkelijke plannen van een enkelbaans weg met drie stroken, met de middelste rijstrook voor verkeer in beide richtingen. Besloten werd om Rijksweg 12 volgens de allernieuwste inzichten te voorzien van 6, 25 meter brede rijbanen met daarnaast vluchtstroken, gescheiden door een middenberm en vrij van gelijkvloerse kruispunten en uitritten. Feitelijk mag Rijksweg 12 Den Haag – Utrecht daarmee aanspraak maken op het predicaat van de eerste autosnelweg van Nederland.
Uit een fotoalbum van Ingenieur L. Verbost, destijds werkzaam bij Rijkswaterstaat.

Datering:
1936-05-10
Type foto:
Digitale foto
Vervaardiger:
L. Verbost
Gebied:
Utrecht
Locatie:
A12, Bodegraven-Woerden
Taal:
Nederlands
Disclaimer:
Foto’s uit het Rijkswaterstaat Beeldarchief zijn vrij te downloaden en kunnen gebruikt worden voor educatieve doeleinden, maar niet voor commerciële doeleinden. Aan het juiste gebruik zijn de volgende voorwaarden aan verbonden:
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Organisatie: Rijkswaterstaat
 
 
 
 
 
Erfgoedstuk
Foto
507997 Fota_rw12-094, 1936-03-24
Beschrijving:

Fotoserie uit een oud fotoalbum: 'Bestek no 30. Werkverruiming. Weg no 12. Vijf kunstwerken in het gedeelte Bodegraven-Woerden'. Op deze foto: 'Viaduct Waarderdijk'.

De geschiedenis van de A12 heeft een belangrijke parallel met de ontwikkeling van de autosnelweg in Nederland. Begin jaren 1930 woedde ook in Nederland de vraag of er autosnelwegen aangelegd moesten worden. In 1933 werd besloten tot de specifieke aanleg van autosnelwegen.
In het kader van het Rijkswegenplan 1927 was besloten om een nieuwe weg aan te leggen tussen Den Haag, Gouda en Utrecht. Deze 'Rijksweg 12' werd in 1932 in aanleg genomen, nog op basis van de oorspronkelijke plannen van een enkelbaans weg met drie stroken, met de middelste rijstrook voor verkeer in beide richtingen. Besloten werd om Rijksweg 12 volgens de allernieuwste inzichten te voorzien van 6, 25 meter brede rijbanen met daarnaast vluchtstroken, gescheiden door een middenberm en vrij van gelijkvloerse kruispunten en uitritten. Feitelijk mag Rijksweg 12 Den Haag – Utrecht daarmee aanspraak maken op het predicaat van de eerste autosnelweg van Nederland.
Uit een fotoalbum van Ingenieur L. Verbost, destijds werkzaam bij Rijkswaterstaat.

Datering:
1936-03-24
Type foto:
Digitale foto
Vervaardiger:
L. Verbost
Gebied:
Utrecht
Locatie:
A12, Bodegraven-Woerden
Taal:
Nederlands
Disclaimer:
Foto’s uit het Rijkswaterstaat Beeldarchief zijn vrij te downloaden en kunnen gebruikt worden voor educatieve doeleinden, maar niet voor commerciële doeleinden. Aan het juiste gebruik zijn de volgende voorwaarden aan verbonden:
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Organisatie: Rijkswaterstaat
 
 
 
 
 
Erfgoedstuk
Foto
508087 Fota_rw12-140, 1936-01-01
Beschrijving:

Fotoserie uit een oud fotoalbum: 'Bestek no 30. Werkverruiming. Weg no 12. Vijf kunstwerken in het gedeelte Bodegraven-Woerden'. Op deze foto: '1e oogst Wieringermeer'.

De geschiedenis van de A12 heeft een belangrijke parallel met de ontwikkeling van de autosnelweg in Nederland. Begin jaren 1930 woedde ook in Nederland de vraag of er autosnelwegen aangelegd moesten worden. In 1933 werd besloten tot de specifieke aanleg van autosnelwegen.
In het kader van het Rijkswegenplan 1927 was besloten om een nieuwe weg aan te leggen tussen Den Haag, Gouda en Utrecht. Deze 'Rijksweg 12' werd in 1932 in aanleg genomen, nog op basis van de oorspronkelijke plannen van een enkelbaans weg met drie stroken, met de middelste rijstrook voor verkeer in beide richtingen. Besloten werd om Rijksweg 12 volgens de allernieuwste inzichten te voorzien van 6, 25 meter brede rijbanen met daarnaast vluchtstroken, gescheiden door een middenberm en vrij van gelijkvloerse kruispunten en uitritten. Feitelijk mag Rijksweg 12 Den Haag – Utrecht daarmee aanspraak maken op het predicaat van de eerste autosnelweg van Nederland.
Uit een fotoalbum van Ingenieur L. Verbost, destijds werkzaam bij Rijkswaterstaat.

Datering:
1936-01-01
Type foto:
Digitale foto
Vervaardiger:
L. Verbost
Gebied:
Utrecht
Locatie:
A12, Bodegraven-Woerden
Taal:
Nederlands
Disclaimer:
Foto’s uit het Rijkswaterstaat Beeldarchief zijn vrij te downloaden en kunnen gebruikt worden voor educatieve doeleinden, maar niet voor commerciële doeleinden. Aan het juiste gebruik zijn de volgende voorwaarden aan verbonden:
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Organisatie: Rijkswaterstaat
 
 
 
 
 
Erfgoedstuk
Foto
508053 Fota_rw12-212, 1939-01-01
Beschrijving:

Fotoserie uit een oud fotoalbum; de aanleg van Rijksweg 12. Op deze foto: 'Kunstwerk kruising weg nummer 25 Driebergen'.

Rijksweg 12, (tegenwoordig A12) werd in 1932 in aanleg genomen. Besloten werd om Rijksweg 12 volgens de allernieuwste inzichten te voorzien van 6, 25 meter brede rijbanen met daarnaast vluchtstroken, gescheiden door een middenberm en vrij van gelijkvloerse kruispunten en uitritten. Feitelijk mag Rijksweg 12 Den Haag – Utrecht daarmee aanspraak maken op het predicaat van de eerste autosnelweg van Nederland.

Uit een fotoalbum van Ingenieur L. Verbost, destijds werkzaam bij Rijkswaterstaat.

Datering:
1939-01-01
Type foto:
Digitale foto
Vervaardiger:
L. Verbost
Gebied:
Utrecht
Locatie:
Bunnik
Taal:
Nederlands
Disclaimer:
Foto’s uit het Rijkswaterstaat Beeldarchief zijn vrij te downloaden en kunnen gebruikt worden voor educatieve doeleinden, maar niet voor commerciële doeleinden. Aan het juiste gebruik zijn de volgende voorwaarden aan verbonden:
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Trefwoorden:
Organisatie: Rijkswaterstaat
 
 
 
 
 
Erfgoedstuk
Foto
508024 Fota_rw12-124, 1936-05-10
Beschrijving:

Fotoserie uit een oud fotoalbum: 'Bestek no 30. Werkverruiming. Weg no 12. Vijf kunstwerken in het gedeelte Bodegraven-Woerden'. Op deze foto: 'Brug Dubbele Wiericke'.

De geschiedenis van de A12 heeft een belangrijke parallel met de ontwikkeling van de autosnelweg in Nederland. Begin jaren 1930 woedde ook in Nederland de vraag of er autosnelwegen aangelegd moesten worden. In 1933 werd besloten tot de specifieke aanleg van autosnelwegen.
In het kader van het Rijkswegenplan 1927 was besloten om een nieuwe weg aan te leggen tussen Den Haag, Gouda en Utrecht. Deze 'Rijksweg 12' werd in 1932 in aanleg genomen, nog op basis van de oorspronkelijke plannen van een enkelbaans weg met drie stroken, met de middelste rijstrook voor verkeer in beide richtingen. Besloten werd om Rijksweg 12 volgens de allernieuwste inzichten te voorzien van 6, 25 meter brede rijbanen met daarnaast vluchtstroken, gescheiden door een middenberm en vrij van gelijkvloerse kruispunten en uitritten. Feitelijk mag Rijksweg 12 Den Haag – Utrecht daarmee aanspraak maken op het predicaat van de eerste autosnelweg van Nederland.
Uit een fotoalbum van Ingenieur L. Verbost, destijds werkzaam bij Rijkswaterstaat.

Datering:
1936-05-10
Type foto:
Digitale foto
Vervaardiger:
L. Verbost
Gebied:
Utrecht
Locatie:
A12, Bodegraven-Woerden
Taal:
Nederlands
Disclaimer:
Foto’s uit het Rijkswaterstaat Beeldarchief zijn vrij te downloaden en kunnen gebruikt worden voor educatieve doeleinden, maar niet voor commerciële doeleinden. Aan het juiste gebruik zijn de volgende voorwaarden aan verbonden:
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Organisatie: Rijkswaterstaat
 
 
 
 
 
Erfgoedstuk
Foto
507996 Fota_rw12-148, 1939-12-31
Beschrijving:

Fotoserie uit een oud fotoalbum: 'Meerddyk Vaartsche Ryn. Bestek 211'. Op deze foto: 'Opslagplaatsen'.

Rijksweg 12, (tegenwoordig A12) werd in 1932 in aanleg genomen. Besloten werd om Rijksweg 12 volgens de allernieuwste inzichten te voorzien van 6, 25 meter brede rijbanen met daarnaast vluchtstroken, gescheiden door een middenberm en vrij van gelijkvloerse kruispunten en uitritten. Feitelijk mag Rijksweg 12 Den Haag – Utrecht daarmee aanspraak maken op het predicaat van de eerste autosnelweg van Nederland.

Uit een fotoalbum van Ingenieur L. Verbost, destijds werkzaam bij Rijkswaterstaat.

Datering:
1939-12-31
Type foto:
Digitale foto
Vervaardiger:
L. Verbost
Gebied:
Utrecht
Locatie:
Lunetten
Taal:
Nederlands
Disclaimer:
Foto’s uit het Rijkswaterstaat Beeldarchief zijn vrij te downloaden en kunnen gebruikt worden voor educatieve doeleinden, maar niet voor commerciële doeleinden. Aan het juiste gebruik zijn de volgende voorwaarden aan verbonden:
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Trefwoorden:
Organisatie: Rijkswaterstaat
 
 
 
 
 
Erfgoedstuk
Foto
508052 Fota_rw12-214, 1939-01-01
Beschrijving:

Fotoserie uit een oud fotoalbum; de aanleg van Rijksweg 12. Op deze foto: 'Bouwwerkzaamheden'.

Rijksweg 12, (tegenwoordig A12) werd in 1932 in aanleg genomen. Besloten werd om Rijksweg 12 volgens de allernieuwste inzichten te voorzien van 6, 25 meter brede rijbanen met daarnaast vluchtstroken, gescheiden door een middenberm en vrij van gelijkvloerse kruispunten en uitritten. Feitelijk mag Rijksweg 12 Den Haag – Utrecht daarmee aanspraak maken op het predicaat van de eerste autosnelweg van Nederland.

Uit een fotoalbum van Ingenieur L. Verbost, destijds werkzaam bij Rijkswaterstaat.

Datering:
1939-01-01
Type foto:
Digitale foto
Vervaardiger:
L. Verbost
Gebied:
Utrecht
Locatie:
Bunnik
Taal:
Nederlands
Disclaimer:
Foto’s uit het Rijkswaterstaat Beeldarchief zijn vrij te downloaden en kunnen gebruikt worden voor educatieve doeleinden, maar niet voor commerciële doeleinden. Aan het juiste gebruik zijn de volgende voorwaarden aan verbonden:
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Trefwoorden:
Organisatie: Rijkswaterstaat
 
 
 
 
 
Erfgoedstuk
Foto
508086 Fota_rw12-138, 1936-01-01
Beschrijving:

Fotoserie uit een oud fotoalbum: 'Bestek no 30. Werkverruiming. Weg no 12. Vijf kunstwerken in het gedeelte Bodegraven-Woerden'. Op deze foto: 'Storten vloer Waarderdijk'.

De geschiedenis van de A12 heeft een belangrijke parallel met de ontwikkeling van de autosnelweg in Nederland. Begin jaren 1930 woedde ook in Nederland de vraag of er autosnelwegen aangelegd moesten worden. In 1933 werd besloten tot de specifieke aanleg van autosnelwegen.
In het kader van het Rijkswegenplan 1927 was besloten om een nieuwe weg aan te leggen tussen Den Haag, Gouda en Utrecht. Deze 'Rijksweg 12' werd in 1932 in aanleg genomen, nog op basis van de oorspronkelijke plannen van een enkelbaans weg met drie stroken, met de middelste rijstrook voor verkeer in beide richtingen. Besloten werd om Rijksweg 12 volgens de allernieuwste inzichten te voorzien van 6, 25 meter brede rijbanen met daarnaast vluchtstroken, gescheiden door een middenberm en vrij van gelijkvloerse kruispunten en uitritten. Feitelijk mag Rijksweg 12 Den Haag – Utrecht daarmee aanspraak maken op het predicaat van de eerste autosnelweg van Nederland.
Uit een fotoalbum van Ingenieur L. Verbost, destijds werkzaam bij Rijkswaterstaat.

Datering:
1936-01-01
Type foto:
Digitale foto
Vervaardiger:
L. Verbost
Gebied:
Utrecht
Locatie:
A12, Bodegraven-Woerden
Taal:
Nederlands
Disclaimer:
Foto’s uit het Rijkswaterstaat Beeldarchief zijn vrij te downloaden en kunnen gebruikt worden voor educatieve doeleinden, maar niet voor commerciële doeleinden. Aan het juiste gebruik zijn de volgende voorwaarden aan verbonden:
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Organisatie: Rijkswaterstaat
 
 
 
 
 
Erfgoedstuk
Foto
508023 Fota_rw12-093, 1936-03-24
Beschrijving:

Fotoserie uit een oud fotoalbum: 'Bestek no 30. Werkverruiming. Weg no 12. Vijf kunstwerken in het gedeelte Bodegraven-Woerden'. Op deze foto: 'Viaduct Waarderdijk'.

De geschiedenis van de A12 heeft een belangrijke parallel met de ontwikkeling van de autosnelweg in Nederland. Begin jaren 1930 woedde ook in Nederland de vraag of er autosnelwegen aangelegd moesten worden. In 1933 werd besloten tot de specifieke aanleg van autosnelwegen.
In het kader van het Rijkswegenplan 1927 was besloten om een nieuwe weg aan te leggen tussen Den Haag, Gouda en Utrecht. Deze 'Rijksweg 12' werd in 1932 in aanleg genomen, nog op basis van de oorspronkelijke plannen van een enkelbaans weg met drie stroken, met de middelste rijstrook voor verkeer in beide richtingen. Besloten werd om Rijksweg 12 volgens de allernieuwste inzichten te voorzien van 6, 25 meter brede rijbanen met daarnaast vluchtstroken, gescheiden door een middenberm en vrij van gelijkvloerse kruispunten en uitritten. Feitelijk mag Rijksweg 12 Den Haag – Utrecht daarmee aanspraak maken op het predicaat van de eerste autosnelweg van Nederland.
Uit een fotoalbum van Ingenieur L. Verbost, destijds werkzaam bij Rijkswaterstaat.

Datering:
1936-03-24
Type foto:
Digitale foto
Vervaardiger:
L. Verbost
Gebied:
Utrecht
Locatie:
A12, Bodegraven-Woerden
Taal:
Nederlands
Disclaimer:
Foto’s uit het Rijkswaterstaat Beeldarchief zijn vrij te downloaden en kunnen gebruikt worden voor educatieve doeleinden, maar niet voor commerciële doeleinden. Aan het juiste gebruik zijn de volgende voorwaarden aan verbonden:
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Organisatie: Rijkswaterstaat
 
 
 
 
 
Erfgoedstuk
Foto
507995 Fota_rw12-146, 1939-12-31
Beschrijving:

Fotoserie uit een oud fotoalbum: 'Meerddyk Vaartsche Ryn. Bestek 211'. Op deze foto: 'Grondwerk naby Vaartschen Ryn'.

Rijksweg 12, (tegenwoordig A12) werd in 1932 in aanleg genomen. Besloten werd om Rijksweg 12 volgens de allernieuwste inzichten te voorzien van 6, 25 meter brede rijbanen met daarnaast vluchtstroken, gescheiden door een middenberm en vrij van gelijkvloerse kruispunten en uitritten. Feitelijk mag Rijksweg 12 Den Haag – Utrecht daarmee aanspraak maken op het predicaat van de eerste autosnelweg van Nederland.

Uit een fotoalbum van Ingenieur L. Verbost, destijds werkzaam bij Rijkswaterstaat.

Datering:
1939-12-31
Type foto:
Digitale foto
Vervaardiger:
L. Verbost
Gebied:
Utrecht
Locatie:
Lunetten
Taal:
Nederlands
Disclaimer:
Foto’s uit het Rijkswaterstaat Beeldarchief zijn vrij te downloaden en kunnen gebruikt worden voor educatieve doeleinden, maar niet voor commerciële doeleinden. Aan het juiste gebruik zijn de volgende voorwaarden aan verbonden:
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Trefwoorden:
Organisatie: Rijkswaterstaat
 
 
 
 
 
Erfgoedstuk
Foto
508051 Fota_rw12-226, 1939-01-01
Beschrijving:

Fotoserie uit een oud fotoalbum; de aanleg van Rijksweg 12. Op deze foto: 'Ongeval bij korte invoegbaan te Zoetermeer'.

Rijksweg 12, (tegenwoordig A12) werd in 1932 in aanleg genomen. Besloten werd om Rijksweg 12 volgens de allernieuwste inzichten te voorzien van 6, 25 meter brede rijbanen met daarnaast vluchtstroken, gescheiden door een middenberm en vrij van gelijkvloerse kruispunten en uitritten. Feitelijk mag Rijksweg 12 Den Haag – Utrecht daarmee aanspraak maken op het predicaat van de eerste autosnelweg van Nederland.

Uit een fotoalbum van Ingenieur L. Verbost, destijds werkzaam bij Rijkswaterstaat.

Datering:
1939-01-01
Type foto:
Digitale foto
Vervaardiger:
L. Verbost
Gebied:
Utrecht
Locatie:
Gouda
Taal:
Nederlands
Disclaimer:
Foto’s uit het Rijkswaterstaat Beeldarchief zijn vrij te downloaden en kunnen gebruikt worden voor educatieve doeleinden, maar niet voor commerciële doeleinden. Aan het juiste gebruik zijn de volgende voorwaarden aan verbonden:
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Trefwoorden:
Organisatie: Rijkswaterstaat
 
 
 
 
 
Erfgoedstuk
Foto
508085 Fota_rw12-150, 1936-01-01
Beschrijving:

Fotoserie uit een oud fotoalbum: 'Bestek no 30. Werkverruiming. Weg no 12. Vijf kunstwerken in het gedeelte Bodegraven-Woerden. Op deze foto 'Bestek no 5 naby Gouwekade, Gevallen van oppersingen'.

De geschiedenis van de A12 heeft een belangrijke parallel met de ontwikkeling van de autosnelweg in Nederland. Begin jaren 1930 woedde ook in Nederland de vraag of er autosnelwegen aangelegd moesten worden. In 1933 werd besloten tot de specifieke aanleg van autosnelwegen.
In het kader van het Rijkswegenplan 1927 was besloten om een nieuwe weg aan te leggen tussen Den Haag, Gouda en Utrecht. Deze 'Rijksweg 12' werd in 1932 in aanleg genomen, nog op basis van de oorspronkelijke plannen van een enkelbaans weg met drie stroken, met de middelste rijstrook voor verkeer in beide richtingen. Besloten werd om Rijksweg 12 volgens de allernieuwste inzichten te voorzien van 6, 25 meter brede rijbanen met daarnaast vluchtstroken, gescheiden door een middenberm en vrij van gelijkvloerse kruispunten en uitritten. Feitelijk mag Rijksweg 12 Den Haag – Utrecht daarmee aanspraak maken op het predicaat van de eerste autosnelweg van Nederland.
Uit een fotoalbum van Ingenieur L. Verbost, destijds werkzaam bij Rijkswaterstaat.

Datering:
1936-01-01
Type foto:
Digitale foto
Vervaardiger:
L. Verbost
Gebied:
Utrecht
Locatie:
A12, Bodegraven-Woerden
Taal:
Nederlands
Disclaimer:
Foto’s uit het Rijkswaterstaat Beeldarchief zijn vrij te downloaden en kunnen gebruikt worden voor educatieve doeleinden, maar niet voor commerciële doeleinden. Aan het juiste gebruik zijn de volgende voorwaarden aan verbonden:
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Organisatie: Rijkswaterstaat
 
 
 
 
 
Erfgoedstuk
Foto
507994 Fota_rw12-164, 1939-12-31
Beschrijving:

Fotoserie uit een oud fotoalbum: ' Viaduct Meerndyk Bestek 2631'. Op deze foto: 'Voetpad Westzijde'.

Rijksweg 12, (tegenwoordig A12) werd in 1932 in aanleg genomen. Besloten werd om Rijksweg 12 volgens de allernieuwste inzichten te voorzien van 6, 25 meter brede rijbanen met daarnaast vluchtstroken, gescheiden door een middenberm en vrij van gelijkvloerse kruispunten en uitritten. Feitelijk mag Rijksweg 12 Den Haag – Utrecht daarmee aanspraak maken op het predicaat van de eerste autosnelweg van Nederland.

Uit een fotoalbum van Ingenieur L. Verbost, destijds werkzaam bij Rijkswaterstaat.

Datering:
1939-12-31
Type foto:
Digitale foto
Vervaardiger:
L. Verbost
Gebied:
Utrecht
Locatie:
Lunetten
Taal:
Nederlands
Disclaimer:
Foto’s uit het Rijkswaterstaat Beeldarchief zijn vrij te downloaden en kunnen gebruikt worden voor educatieve doeleinden, maar niet voor commerciële doeleinden. Aan het juiste gebruik zijn de volgende voorwaarden aan verbonden:
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Trefwoorden:
Organisatie: Rijkswaterstaat
 
 
 
 
 
Erfgoedstuk
Foto
508050 Fota_rw12-220, 1939-01-01
Beschrijving:

Fotoserie uit een oud fotoalbum; de aanleg van Rijksweg 12. Op deze foto: 'Kunstwerk Maarn'.

Rijksweg 12, (tegenwoordig A12) werd in 1932 in aanleg genomen. Besloten werd om Rijksweg 12 volgens de allernieuwste inzichten te voorzien van 6, 25 meter brede rijbanen met daarnaast vluchtstroken, gescheiden door een middenberm en vrij van gelijkvloerse kruispunten en uitritten. Feitelijk mag Rijksweg 12 Den Haag – Utrecht daarmee aanspraak maken op het predicaat van de eerste autosnelweg van Nederland.

Uit een fotoalbum van Ingenieur L. Verbost, destijds werkzaam bij Rijkswaterstaat.

Datering:
1939-01-01
Type foto:
Digitale foto
Vervaardiger:
L. Verbost
Gebied:
Utrecht
Locatie:
Maarn
Taal:
Nederlands
Disclaimer:
Foto’s uit het Rijkswaterstaat Beeldarchief zijn vrij te downloaden en kunnen gebruikt worden voor educatieve doeleinden, maar niet voor commerciële doeleinden. Aan het juiste gebruik zijn de volgende voorwaarden aan verbonden:
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Trefwoorden:
Organisatie: Rijkswaterstaat
 
 
 
 
 
Erfgoedstuk
Foto
508022 Fota_rw12-105, 1936-05-21
Beschrijving:

Fotoserie uit een oud fotoalbum: 'Bestek no 30. Werkverruiming. Weg no 12. Vijf kunstwerken in het gedeelte Bodegraven-Woerden'. Op deze foto: 'Viaduct Papendijk'.

De geschiedenis van de A12 heeft een belangrijke parallel met de ontwikkeling van de autosnelweg in Nederland. Begin jaren 1930 woedde ook in Nederland de vraag of er autosnelwegen aangelegd moesten worden. In 1933 werd besloten tot de specifieke aanleg van autosnelwegen.
In het kader van het Rijkswegenplan 1927 was besloten om een nieuwe weg aan te leggen tussen Den Haag, Gouda en Utrecht. Deze 'Rijksweg 12' werd in 1932 in aanleg genomen, nog op basis van de oorspronkelijke plannen van een enkelbaans weg met drie stroken, met de middelste rijstrook voor verkeer in beide richtingen. Besloten werd om Rijksweg 12 volgens de allernieuwste inzichten te voorzien van 6, 25 meter brede rijbanen met daarnaast vluchtstroken, gescheiden door een middenberm en vrij van gelijkvloerse kruispunten en uitritten. Feitelijk mag Rijksweg 12 Den Haag – Utrecht daarmee aanspraak maken op het predicaat van de eerste autosnelweg van Nederland.
Uit een fotoalbum van Ingenieur L. Verbost, destijds werkzaam bij Rijkswaterstaat.

Datering:
1936-05-21
Type foto:
Digitale foto
Vervaardiger:
L. Verbost
Gebied:
Utrecht
Locatie:
A12, Bodegraven-Woerden
Taal:
Nederlands
Disclaimer:
Foto’s uit het Rijkswaterstaat Beeldarchief zijn vrij te downloaden en kunnen gebruikt worden voor educatieve doeleinden, maar niet voor commerciële doeleinden. Aan het juiste gebruik zijn de volgende voorwaarden aan verbonden:
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Organisatie: Rijkswaterstaat
 
 
 
 
 
Erfgoedstuk
Foto
507993 Fota_rw12-188, 1938-12-31
Beschrijving:

Fotoserie uit een oud fotoalbum: ' Bestek no 38. Woerden - Harmelen'. Op deze foto: 'KW V'.

Rijksweg 12, (tegenwoordig A12) werd in 1932 in aanleg genomen. Besloten werd om Rijksweg 12 volgens de allernieuwste inzichten te voorzien van 6, 25 meter brede rijbanen met daarnaast vluchtstroken, gescheiden door een middenberm en vrij van gelijkvloerse kruispunten en uitritten. Feitelijk mag Rijksweg 12 Den Haag – Utrecht daarmee aanspraak maken op het predicaat van de eerste autosnelweg van Nederland.

Uit een fotoalbum van Ingenieur L. Verbost, destijds werkzaam bij Rijkswaterstaat.

Datering:
1938-12-31
Type foto:
Digitale foto
Vervaardiger:
L. Verbost
Gebied:
Utrecht
Locatie:
Lunetten
Taal:
Nederlands
Disclaimer:
Foto’s uit het Rijkswaterstaat Beeldarchief zijn vrij te downloaden en kunnen gebruikt worden voor educatieve doeleinden, maar niet voor commerciële doeleinden. Aan het juiste gebruik zijn de volgende voorwaarden aan verbonden:
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Trefwoorden:
Organisatie: Rijkswaterstaat
 
 
 
 
 
Erfgoedstuk
Foto
508049 Fota_rw12-222, 1939-01-01
Beschrijving:

Fotoserie uit een oud fotoalbum; de aanleg van Rijksweg 12. Op deze foto: 'Benzinestation aan de Gouwe bij Gouda bij avond'.

Rijksweg 12, (tegenwoordig A12) werd in 1932 in aanleg genomen. Besloten werd om Rijksweg 12 volgens de allernieuwste inzichten te voorzien van 6, 25 meter brede rijbanen met daarnaast vluchtstroken, gescheiden door een middenberm en vrij van gelijkvloerse kruispunten en uitritten. Feitelijk mag Rijksweg 12 Den Haag – Utrecht daarmee aanspraak maken op het predicaat van de eerste autosnelweg van Nederland.

Uit een fotoalbum van Ingenieur L. Verbost, destijds werkzaam bij Rijkswaterstaat.

Datering:
1939-01-01
Type foto:
Digitale foto
Vervaardiger:
L. Verbost
Gebied:
Utrecht
Locatie:
Gouda
Taal:
Nederlands
Disclaimer:
Foto’s uit het Rijkswaterstaat Beeldarchief zijn vrij te downloaden en kunnen gebruikt worden voor educatieve doeleinden, maar niet voor commerciële doeleinden. Aan het juiste gebruik zijn de volgende voorwaarden aan verbonden:
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Trefwoorden:
Organisatie: Rijkswaterstaat