Het storten van onderwaterbeton door middel van een drijvende constructie tijdens de aanleg van 2 tunnels bij Schiphol.
Technische gegevens: kleur 6x9 cm.
Aantekeningen:
1 Overzicht van het terrein met in de verte de betonpomp.
2-3 De betonpomp in actie.
4-7 overzichten van de drijvende constructie, deze constructie is noodzakelijk omdat anders de arm van de betonpomp te dicht bij het rolbaanviaduct met vertrekkende vliegtuigen zou komen.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Het slopen van het oude NS-station Blaak, na de bouw van de spoortunnel te Rotterdam.
Weersomstandigheden: Zonnig.
Technische gegevens: kleur 6x7 cm.
Aantekeningen:
Stalen skelet van oude station met er naast - inmiddels losstaand - het trappenhuis. Zowel exterieur als interieur, ook doorkijkjes vanaf gedeeltelijk gesloopte perron naar het Witte huis en de Wijnhavenpanden.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Het storten van onderwaterbeton door middel van een drijvende constructie tijdens de aanleg van 2 tunnels bij Schiphol.
Technische gegevens: kleur 6x9 cm.
Aantekeningen:
1 Overzicht van het terrein met in de verte de betonpomp.
2-3 De betonpomp in actie.
4-7 overzichten van de drijvende constructie, deze constructie is noodzakelijk omdat anders de arm van de betonpomp te dicht bij het rolbaanviaduct met vertrekkende vliegtuigen zou komen.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Het slopen van het oude NS-station Blaak, na de bouw van de spoortunnel te Rotterdam.
Weersomstandigheden: Zonnig.
Technische gegevens: kleur 6x7 cm.
Aantekeningen:
Stalen skelet van oude station met er naast - inmiddels losstaand - het trappenhuis. Zowel exterieur als interieur, ook doorkijkjes vanaf gedeeltelijk gesloopte perron naar het Witte huis en de Wijnhavenpanden.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Het slopen van het oude NS-station Blaak, na de bouw van de spoortunnel te Rotterdam.
Weersomstandigheden: Zonnig.
Technische gegevens: kleur 6x7 cm.
Aantekeningen:
Stalen skelet van oude station met er naast - inmiddels losstaand - het trappenhuis. Zowel exterieur als interieur, ook doorkijkjes vanaf gedeeltelijk gesloopte perron naar het Witte huis en de Wijnhavenpanden.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Het storten van onderwaterbeton door middel van een drijvende constructie tijdens de aanleg van 2 tunnels bij Schiphol.
Technische gegevens: kleur 6x9 cm.
Aantekeningen:
1 Overzicht van het terrein met in de verte de betonpomp.
2-3 De betonpomp in actie.
4-7 overzichten van de drijvende constructie, deze constructie is noodzakelijk omdat anders de arm van de betonpomp te dicht bij het rolbaanviaduct met vertrekkende vliegtuigen zou komen.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Het slopen van het oude NS-station Blaak, na de bouw van de spoortunnel te Rotterdam.
Weersomstandigheden: Zonnig.
Technische gegevens: kleur 6x7 cm.
Aantekeningen:
Stalen skelet van oude station met er naast - inmiddels losstaand - het trappenhuis. Zowel exterieur als interieur, ook doorkijkjes vanaf gedeeltelijk gesloopte perron naar het Witte huis en de Wijnhavenpanden.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Het slopen van het oude NS-station Blaak, na de bouw van de spoortunnel te Rotterdam.
Weersomstandigheden: Zonnig.
Technische gegevens: kleur 6x7 cm.
Aantekeningen:
Stalen skelet van oude station met er naast - inmiddels losstaand - het trappenhuis. Zowel exterieur als interieur, ook doorkijkjes vanaf gedeeltelijk gesloopte perron naar het Witte huis en de Wijnhavenpanden.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Het storten van onderwaterbeton door middel van een drijvende constructie tijdens de aanleg van 2 tunnels bij Schiphol.
Technische gegevens: kleur 6x9 cm.
Aantekeningen:
1 Overzicht van het terrein met in de verte de betonpomp.
2-3 De betonpomp in actie.
4-7 overzichten van de drijvende constructie, deze constructie is noodzakelijk omdat anders de arm van de betonpomp te dicht bij het rolbaanviaduct met vertrekkende vliegtuigen zou komen.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Het slopen van het oude NS-station Blaak, na de bouw van de spoortunnel te Rotterdam.
Weersomstandigheden: Zonnig.
Technische gegevens: kleur 6x7 cm.
Aantekeningen:
Stalen skelet van oude station met er naast - inmiddels losstaand - het trappenhuis. Zowel exterieur als interieur, ook doorkijkjes vanaf gedeeltelijk gesloopte perron naar het Witte huis en de Wijnhavenpanden.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Het slopen van het oude NS-station Blaak, na de bouw van de spoortunnel te Rotterdam.
Weersomstandigheden: Zonnig.
Technische gegevens: kleur 6x7 cm.
Aantekeningen:
Stalen skelet van oude station met er naast - inmiddels losstaand - het trappenhuis. Zowel exterieur als interieur, ook doorkijkjes vanaf gedeeltelijk gesloopte perron naar het Witte huis en de Wijnhavenpanden.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Het slopen van het oude NS-station Blaak, na de bouw van de spoortunnel te Rotterdam.
Weersomstandigheden: Zonnig.
Technische gegevens: kleur 6x7 cm.
Aantekeningen:
Stalen skelet van oude station met er naast - inmiddels losstaand - het trappenhuis. Zowel exterieur als interieur, ook doorkijkjes vanaf gedeeltelijk gesloopte perron naar het Witte huis en de Wijnhavenpanden.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.