Uw zoekacties: Personen Milieuvergunningen gemeente Geleen, 1996-2000

775 Milieuvergunningen gemeente Geleen, 1996-2000 ( Regioarchief Sittard-Geleen )

Uitleg bij archieftoegang

Een archieftoegang geeft uitgebreide informatie over een bepaald archief.

Een archieftoegang bestaat over het algemeen uit de navolgende onderdelen:

• Kenmerken van het archief
• Inleiding op het archief
• Inventaris of plaatsingslijst
• Eventueel bijlagen

De kenmerken van het archief zijn o.m. de omvang, vindplaats, beschikbaarheid, openbaarheid en andere.

De inleiding op het archief bevat interessante informatie over de geschiedenis van het archief, achtergronden van de archiefvormer en kan ook aanwijzingen voor het gebruik bevatten.

De inventaris of plaatsingslijst is een hiƫrarchisch opgebouwd overzicht van beschreven archiefstukken. De beschrijvingen zijn formeel en globaal. Het lezen en begrijpen van een inventaris behoeft enige oefening en ervaring.

Bij het zoeken in de inventaris wordt de hiƫrarchie gevolgd. De rubrieken in de inventaris maken deel uit van de beschrijving op een lager niveau. Komt de zoekterm in een hoger niveau voor, dan voldoen onderliggende niveaus ook aan de zoekvraag.

beacon
 
 
Inventaris
Milieuvergunningen
Hofkamp
67 Geleen, Hofkamp 0030
Oprichten van een inrichting voor opslag van goederen, Datum besluit: Kennisgevingsformulier 24-04-1997; Facilicon bedrijfsdiensten bv
775 Milieuvergunningen gemeente Geleen, 1996-2000
Inventaris
Milieuvergunningen
Hofkamp
67
Geleen, Hofkamp 0030
Oprichten van een inrichting voor opslag van goederen, Datum besluit: Kennisgevingsformulier 24-04-1997; Facilicon bedrijfsdiensten bv
Beschrijving:
Oprichten van een inrichting voor opslag van goederen
Datum besluit:
Kennisgevingsformulier 24-04-1997
Adres:
Geleen, Hofkamp 0030  
Aanvrager:
Facilicon bedrijfsdiensten bv

Kenmerken

Ingevoerd door:
Astrid Massen
Vindplaats:
Regioarchief Sittard-Geleen
Categorie: