Uw zoekacties: NU, 2001-03-01; p. 26

Contactorgaan NU, 2001 ( Bedrijfshistorie Nationale-Nederlanden )

beacon
1  records
sorteren op:
 
 
 
 
Erfgoedstuk
Pagina
NU, 2001-03-01; p. 26
Titel:
Contactorgaan NU
Jaargang:
32
Archiefvormers:
Nationale-Nederlanden
Datum:
2001-03-01
Aflevering:
3
Jaar:
2001
Pagina:
26
Is onderdeel van:
26
Van assurantiekantoor naar virtueel fina
Chari
les Beugelink
Als pluspunten van de software voor de klant noemt Charles Beugelink de mogelijkheid om online persoons- en polisgegevens zelf te wijzigen, de voortgang van een schade-afhandeling te volgen en vragen te stellen die binnen 36 uur worden beantwoord
van de informatievoorziening aan de werknemers verzorgen, bijvoorbeeld als het gaat om spaarloon- regelingen of de gevolgen van het nieuwe belasting-stelsel. ( belastingstelsel. ) Een belangrijk neveneffect is dat mensen door een actief gebruik van het intranet vertrouwd raken met wat toch hét medium van de toekomst is.
een project als dit niet beschouwen als een product, maar als een strategisch onderdeel van je bedrijfs-voering’, ( bedrijfsvoering’, ) weet Charles Beugelink. ‘ISO-certificering is ook bijna een noodzaak om dit te kunnen doen. Wil je het als instrument inpassen in je bestaande werkprocessen, dan moeten immers al die proces-sen ( processen ) in kaart zijn gebracht.’ Als een groot voordeel van VRG-net noemt Bindels dat zijn kantoor precies weet wie er binnenkomt. Om te beginnen krijgen de werknemers via VRG- net veel informatie en particuliere verzekeringen aangeboden. ‘Omdat wij simple risk-verzekeringen in volmacht sluiten voor een collectief, kunnen wij daarvoor ook collectieve tarieven aanbieden.’ Het is de bedoeling de dienstverlening via VRG-net nu verder uit te breiden met employee benefits en an-dere ( andere ) diensten. ‘Zo ontwikkel je je tot een financieel service centre met veel toegevoegde waarde en kan je van particuliere klanten totaalrelaties maken.’ Gemak Gemak, snelheid en betrouwbaarheid zijn de zaken waarmee de Van Rensch Groep zich via VRG-net wil onderscheiden. Ger Bindels: ‘In het begin is de prijs voor veel klanten belangrijk, maar als mensen mer-ken ( merken ) dat je het hen op veel gebieden makkelijker kan maken, zijn zij best bereid daarvoor te betalen.’ Raoul Timmermans noemt de wijze van informatie-voorziening ( informatievoorziening ) belangrijk. ‘Als je veel informatie biedt en ook openheid betracht, geeft dat de klant ver-trouwen.’ ( vertrouwen.’ ) Als pluspunten van de software voor de klant noemt
Met name grotere werkgevers vin-den ( vinden ) dat belangrijk.’ Impact Met Nationale-Nederlanden, Altuï- tion en andere betrokkenen heeft de Van Rensch Groep veel werk in de ontwikkeling van VRG-net ge-stoken. ( gestoken. ) ‘Voor onze eigen organisa-tie ( organisatie ) heeft het meer impact gehad dan wij van tevoren hadden inge-schat’, ( ingeschat’, ) bekent Ger Bindels. ‘Maar ik ben blij dat wij hiermee nu een voorsprong hebben opgebouwd en onze mensen zo gevoel voor e-com- merce hebben ontwikkeld.’ ‘je moet
Wintersport
Ooeöemiddag
Belangrijkste
V Aanschaf zuinige
NÜ maart 2001
Voorbeeld : Klik op de tekst voor meer