Bij Firma de Groot in Zwijndrecht worden de schuiven voor de Oosterscheldedam gemaakt.
Technische gegevens: kleur 6x9 cm.
Aantekeningen:
1-8 Er worden schuiven gekanteld.9-18 en op een grote transportwagen gelegd.47-50+87-91 in de fabriekshal worden metalen buizen aan elkaar gelast.
94-97 Een man plakt plaattjes op een schuif.
99-106 Kantoor in de fabriek.
107+108 Laboratorium in de fabriek.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Bij Firma de Groot in Zwijndrecht worden de schuiven voor de Oosterscheldekering gemaakt.
Technische gegevens: kleur 6x9 cm.
Aantekeningen:
1-8 Er worden schuiven gekanteld.9-18 en op een grote transportwagen gelegd.47-50+87-91 in de fabriekshal worden metalen buizen aan elkaar gelast.
94-97 Een man plakt plaattjes op een schuif.
99-106 Kantoor in de fabriek.
107+108 Laboratorium in de fabriek.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Bij Firma de Groot in Zwijndrecht worden de schuiven voor de Oosterscheldekering gemaakt.
Technische gegevens: kleur 6x9 cm.
Aantekeningen:
1-8 Er worden schuiven gekanteld.9-18 en op een grote transportwagen gelegd.47-50+87-91 in de fabriekshal worden metalen buizen aan elkaar gelast.
94-97 Een man plakt plaattjes op een schuif.
99-106 Kantoor in de fabriek.
107+108 Laboratorium in de fabriek.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Bij Firma de Groot in Zwijndrecht worden de schuiven voor de Oosterscheldekering gemaakt.
Technische gegevens: kleur 6x9 cm.
Aantekeningen:
1-8 Er worden schuiven gekanteld.9-18 en op een grote transportwagen gelegd.47-50+87-91 in de fabriekshal worden metalen buizen aan elkaar gelast.
94-97 Een man plakt plaattjes op een schuif.
99-106 Kantoor in de fabriek.
107+108 Laboratorium in de fabriek.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
Bij Firma de Groot in Zwijndrecht worden de schuiven voor de Oosterscheldekering gemaakt.
Technische gegevens: kleur 6x9 cm.
Aantekeningen:
1-8 Er worden schuiven gekanteld.9-18 en op een grote transportwagen gelegd.47-50+87-91 in de fabriekshal worden metalen buizen aan elkaar gelast.
94-97 Een man plakt plaattjes op een schuif.
99-106 Kantoor in de fabriek.
107+108 Laboratorium in de fabriek.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
De tunnel onder de Oude Maas is met toeritten 2500 meter lang. Waarvan deze bestaat uit 1050 meter als een afzinktunnel, met als diepste punt 20, 80 meter -NAP. Bijzonder is dat een kant van de tunnelbak waterkerend uitgevoerd.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
De tunnel onder de Oude Maas is met toeritten 2500 meter lang. Waarvan deze bestaat uit 1050 meter als een afzinktunnel, met als diepste punt 20, 80 meter -NAP. Bijzonder is dat een kant van de tunnelbak waterkerend uitgevoerd.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.
- Bronvermelding is verplicht; dit is: © Rijkswaterstaat | Naam fotograaf.
- Foto’s mogen niet dusdanig bewerkt worden dat de integriteit verloren gaat en een beeld onjuist geïnterpreteerd kan worden.