Uw zoekacties: Dossierinventaris 1982-1992

104 Dossierinventaris 1982-1992 ( Gemeentearchief Kerkrade )

Uitleg bij archieftoegang

Een archieftoegang geeft uitgebreide informatie over een bepaald archief.

Een archieftoegang bestaat over het algemeen uit de navolgende onderdelen:

• Kenmerken van het archief
• Inleiding op het archief
• Inventaris of plaatsingslijst
• Eventueel bijlagen

De kenmerken van het archief zijn o.m. de omvang, vindplaats, beschikbaarheid, openbaarheid en andere.

De inleiding op het archief bevat interessante informatie over de geschiedenis van het archief, achtergronden van de archiefvormer en kan ook aanwijzingen voor het gebruik bevatten.

De inventaris of plaatsingslijst is een hiƫrarchisch opgebouwd overzicht van beschreven archiefstukken. De beschrijvingen zijn formeel en globaal. Het lezen en begrijpen van een inventaris behoeft enige oefening en ervaring.

Bij het zoeken in de inventaris wordt de hiƫrarchie gevolgd. De rubrieken in de inventaris maken deel uit van de beschrijving op een lager niveau. Komt de zoekterm in een hoger niveau voor, dan voldoen onderliggende niveaus ook aan de zoekvraag.

beacon
 
 
Inventaris
st200000062 Gemeenteraad: raadsvergadering van 25 mei 1983, 1983
104 Dossierinventaris 1982-1992
st200000062
Gemeenteraad: raadsvergadering van 25 mei 1983, 1983
Datering:
1983
NB:
Goedkeuring notulen van 27 april 1983
Ingekomen stukken
Beschikbaarstelling krediet sloop van schoolgebouw Pannesheiderstraat 50
Beschikbaarstelling krediet Centrale Antenne Inrichting Eygelshoven
Beschikbaarstelling krediet verder bouwrijp maken van gronden plan Henri Jonasplein fase II
Beschikbaarstelling krediet bouwrijp maken gronden voormalig mijnterrein Laura Eygelshoven
Aankoop gronden met opsallen aan Luikerheiderstraat / Chevremontstraat aan gebr. Ramakers
Verkoop van pand Krichelbergsweg 31 met bijbehorende grond aan J. Hofwegen, grond gelegen Hoofdstraat 19 aan K. Middeldorp, grond gelegen Calbertsweg aan FJ Szajner, grond gelegen Elisa-gracht aan A. de Vries
Verdaging termijn waarbinnen verzoek om voorziening van J. Fintelman wonende Reyserkuilenstraat 12 tegen besluit burgemeester en wethouders van 28 januari 1983 om geen vergunning te verlenen voro bouw van een atelier, een beslissing moet worden genomen
Verzoek PJ Stams wonende Prins Hendrikstraat 50 om een voetpad aan het openbaar verkeer te onttrekken
Verdaging van de vaststelling van bestemmingsplan Romeinenstraat
Proefproject decentralisatie volkshuisvesting
Verlenen recht van opstal op een terrein aan de Holzbroekstraat - Schifferheidestraat aan voetbalvereniging RKVV Heilust
Verlenen van medewerking aanschaf kasten en treffen van voorzieningen tbv het vak handenarbeid aan de glo-school Krichelstraat 31
Herbenoeming bestuursleden cultureel centrum
Beschikbaarstelling krediet voor houden van buurtraadverkiezingen
Wijziging algemeen ambtenarenreglemen, toekenning van 3 extra vrije dagen
Omvang:
1 map
Doosnummer:
42
Records 101 t/m 200
Records 201 t/m 300
Records 301 t/m 400
Records 401 t/m 500
Records 501 t/m 600
Records 601 t/m 700
Records 701 t/m 800
Records 801 t/m 900
Records 901 t/m 1000
Records 1001 t/m 1100
Records 1101 t/m 1158

Kenmerken

Citeerinstructie:
Bij het citeren in annotatie en verantwoording dient het archief tenminste eenmaal volledig en zonder afkortingen te worden vermeld. Daarna kan worden volstaan met verkorte aanhaling.
VOLLEDIG:
Gemeentearchief Kerkrade, Kerkrade. Toegang 104 Dossierinventaris 1982-1992
VERKORT:
NL-KrdGA104
Categorie:
  • Zonder categorie